اقتصادی

مشارکت حداکثری کارکنان و زندانیان زندان های کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری دکترنامه از استان کهگیلویه و بویراحمد؛فرایند رای گیری برای انتخاب چهاردهمین رییس جهمور کشورمان همزمان با سراسر کشوردر زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل، کارکنان، سربازان وظیفه و زندانیان برگزار شد.

منصور بیژنی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مسئولان اجرایی انتخابات در ساعات اولیه شروع رای گیری، در همه زندانهای استان حضور یافته و تعداد زیادی ازکارکنان، سربازان وظیفه و زندانیان با در دست داشتن مدارک شناسایی به پای صندوق های رای رفته و در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کردند.

وی افزود: از آنجائیکه حضور در انتخابات تکلیف و وظیفه شرعی ماست با نظارت رؤسای زندان ها و واحد های نظارتی، کارکنان، سربازان وظیفه و زندانیان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت نموده و با اندختن رأی خود در صندوق نقشه های معاندین نظام را خنثی کردند.

به گزارش دکترنامه؛در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، در اجرای اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، حداکثر ظرف ۵۰ روز باید زمینه برگزاری انتخابات و انتخاب رییس جمهور جدید انجام شود لذا ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرد .

بیش از ۵۳۰ هزار نفر از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد ولجد شرایط در انتخابات هستند.

اسامی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به شرح زیر است:

مسعود پزشکیان- فرزند محمد علی- کد نامزد ۲۲

مصطفی پورمحمدی- فرزند حسین- کد۳۳ نامزد

سعید جلیلی- فرزند محمدحسن- کد۴۴

محمدباقر قالیباف- فرزند حسین- کد نامزد ۷۷

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا