عمومی

ملکه انگلیس کرونا را بحرانی متفاوت از چالش های قبلی توصیف کرد



ملکه انگلیس در یک سخنرانی کوتاه برای مردم انگلستان ، شرایط فعلی را به دلیل شیوع بیماری کورو ویروس متفاوت از چالش های کشورش که قبلاً با آن روبرو بود ، توصیف کرد.

به گزارش دکترنامه ، ملکه الیزابت دوم در سخنرانی که از ساعت 20:00 به وقت محلی از رادیو ، تلویزیون و شبکه های اجتماعی پخش شد ، اظهار داشت که این مشکل “زندگی” شهروندان کشورش را “ناراحت کرده است” و برخی نیز گریه کرده و روبرو شده اند. بسیاری از مشکلات مالی.

وی گفت این سخنرانی او را به یاد سخنرانی در سال 1940 (همزمان با جنگ جهانی دوم) با خواهرش در قلعه ویندزور ، که در آن آنها با کودکانی که از خانه هایشان تخلیه شده بودند و به دلایل امنیتی فرستاده بودند ، گفتگو می کنیم.

ملکه پیر انگلیس به استثنای سخنرانی سالانه تلویزیون خود در روز کریسمس ، بندرت مستقیم با مردم این کشور صحبت می کند. این سخنرانی در حالی صورت گرفت که نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون ، که اخیراً با تاج قرارداد بسته بود و در قرنطینه قرار داشت ، به بیمارستان منتقل شد.

الیزابت دوم از کارکنان خدمات بهداشت عمومی انگلیس قدردانی کرد و بر اهمیت نقشی که هر شخص می تواند ایفا کند تأکید کرد. وی در پیام ، از کسانی که از قوانین پیروی می کنند ، از جمله ماندن در خانه قدردانی کرد.

سخنرانی الیزابت دوم در حالی صورت می گیرد که تلفات ویروس Coronavirus روز یکشنبه در انگلیس به حدود 5000 نفر رسید. شاهزاده چارلز ، ولیعهد انگلیس و فرزند ارشد الیزابت دوم نیز با تاج قرارداد بست.

پیام الیزابت دوم فقط توسط یک فیلمبردار پوشیده از لباس محافظ ضبط شد و تعدادی از کارمندان در حین سخنرانی در یک اتاق دیگر حضور داشتند. این سخنرانی با هدف اطمینان و حمایت از جمعیت این کشور انجام شد. ملکه انگلیس گفت تصمیم برای سخنرانی در “مشورت نزدیک” با دولت گرفته شده است.

انتهای پیام


تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر اساس سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به بازنشر می نماید، به همین خاطر مسوولیت این مقاله بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه بر خط دکترنامه هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا