منابع بازآفرینی استان فارس به خود استان برگردد

رضایی: منابع استان فارس باید به خود استان برگردد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: منابع بازآفرینی استان باید به خود استان بازگردانده شود و در صورت استانی شدن می توان از آن بهتر استفاده کرد و بازآفرینی نباید در رده آخر باشد بلکه باید داده شود. اولویت.

رضایی: منابع استان فارس باید به خود استان برگردد

به گزارش خبرگزاری دکترنامه از فارسمحمود رضایی در ستاد بازآفرینی شهری گفت: بافت تاریخی، فرسوده و حاشیه ای استان فارس 6 هزار هکتار است و این میزان 10 درصد از کل مساحت شهری 120 شهر استان را پوشش می دهد.

وی بیان کرد: افزایش نرخ فرسودگی باعث شده است که در امر بازسازی و بازآفرینی با جدیت بیشتری برخورد شود و باید روز به روز بازسازی شود و باید تقویت شود.

معاون استاندار فارس گفت: در حوزه بازآفرینی نیاز به کمک اعتباری وجود دارد، مردم نیز باید در بازآفرینی کمک کنند و پروژه های محرک توسعه تسریع شود. از سوی دیگر، ارائه تسهیلات نیز مستلزم اصلاح مقرراتی و سیاستی است. قوانین، آماده باشید

رضایی بیان کرد: در برخی مناطق که نهضت ملی با بازآفرینی همراه است باید امتیازات بهتری داده شود و تسهیلات در راستای حرکت ملی باشد، همچنین توسعه معبد 57 هکتاری پیش بینی شده به 360 هکتار نیز به بازآفرینی این معبد کمک می کند. منطقه اطراف معبد.”

معاون عمرانی استاندار فارس گفت: منابع استانی باید به خود استان بازگردانده شود و در صورت استانی شدن منابع امکان استفاده بهتر از آن وجود دارد و بازسازی نباید در جایگاه آخر باشد بلکه باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا