نباید به خاطر کرونا آموزش دانش آموزان را معطل کرد

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات DPR ضمن تأکید بر اینکه نباید تحصیل دانش آموزان به تعویق بیفتد ، گفت: “ما باید بتوانیم با کرونا زندگی کنیم زیرا از آینده هیچ آینده ای وجود ندارد ، بنابراین تأخیر در تحصیل کار درستی نیست.”

فرهاد بشیری در گفت وگو با دکترنامه ، با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار داشت: کرونا بخشی از زندگی ما شده است ، بنابراین باید بتوانیم با برنامه ریزی و راهکار امور زندگی را در زمینه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، آموزشی و مواردی از این دست مدیریت کنیم. با سهل انگاری و وقت کوتاه تلف نمی شود.

وی افزود: آموزش و پرورش یک نیاز اساسی جامعه است. در این حالت ، سال تحصیلی جدید امروز رسماً آغاز می شود و دانش آموزان از نظر جسمی در کلاس ها حضور دارند و پروتکل های بهداشتی باید در مدارس کاملاً رعایت شوند. پارلمان و مقرهای کرونا و وزارت آموزش و پرورش در این مورد حساس هستند و بسیار مراقب خواهند بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان گفت: “طبق وزارت آموزش و پرورش ، دانش آموزان باید در کلاسها شرکت کنند.” بحث این است که آموزش نباید به خاطر کرونا به تعویق بیفتد ، اما در عین حال رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظت از سلامت دانش آموزان از موضوعات مهمی هستند که ما در پارلمان نسبت به آنها حساس هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا