عمومی

نتانیاهو به دلیل نداشتن پول یک فنجان قهوه مورد تمسخر کاربران قرار گرفت

انتشار فیلم نخست وزیر اسرائیل که خود را در یک مخمصه و رسوایی به تصویر می کشد موجی از تمسخر اسرائیلی ها را در شبکه های اجتماعی برانگیخته است.

به گزارش دکترنامه ، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین ، ​​فیلم هایی از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که وی را در وضعیت مبارزات انتخاباتی خود در یکی از شهرهای اشغالی فلسطین در موقعیتی دشوار و تحقیرآمیز نشان می داد.

در این فیلم ، نتانیاهو دو فنجان قهوه با شیر سفارش می دهد و سپس ، برای پرداخت هزینه آن ، شروع به جستجوی جیب شلوار و سپس جیب کتش می کند ، اما هنوز هیچ پولی پیدا نمی کند و سپس یکی از دوستانش ، هانی بولیویس ، از پشت سر می آید و او چیزی را در جیب نتانیاهو قرار می دهد.

این ویدئو موجی از تمسخر را در سرزمینهای اشغالی و اظهارنظرهای کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به نتانیاهو و سیاست های ناموفق او همراه با بدتر شدن شرایط اقتصادی و تا حدودی گسترش ویروس کرونا ایجاد کرد.

این فیلم در حالی است که اسرائیلی ها به نتانیاهو اعتراض خود را ادامه می دهند و روز شنبه دو تظاهرات بزرگ در مقابل دفتر وی در قدس اشغالی و خانه اش در شهر قیصریه و همچنین تعدادی دیگر از تظاهرکنندگان اسرائیلی در پله ها و در محل برگزار شد. چندین تقاطع شهرها در یک خط سبز جمع شدند.

آنها در اعتراض خود پرچم های سیاه و پلاکاردهایی با شعارهایی را در محکومیت کابینه صهیونیست ها ، فساد نخست وزیر آن و مخالفت با سیاست های آن در برخورد با بحران کرونا ، مشکلات اقتصادی و بیکاری در دست داشتند.

این اعتراضات با حدود دو هفته مانده به انتخابات عمومی اسرائیل در 23 مارس ، چهارمین انتخابات در کمتر از دو سال ادامه داشت.

آخرین نظرسنجی مرکز کان نشان داد که حزب لیکود نتانیاهو 29 کرسی به دست آورد و پس از آن حزب یش آتید به رهبری یایر لاپید ، رهبر مخالف با 20 کرسی.

از سوی دیگر ، سایت خبری “خبر I24” نتایج نظرسنجی انجام شده در روز جمعه را منتشر کرد و اعلام کرد که 36٪ از شرکت کنندگان در نظرسنجی ترجیح می دهند نتانیاهو نخست وزیر بعدی کابینه باشد ، پس از آن لاپید 19٪ از رای. دوازده درصد از افراد در نظرسنجی نیز جده سائر ، رهبر حزب سرنگون شده لیكود را به نخست وزیری بعدی ترجیح می دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا