نشانه‌ای از سرطان مغز که فکرش را هم نمی‌کنید!

آفتاب‌‌نیوز:

ولادیمیر زایتسف ، پزشک روس ، گفت وزوز گوش یا شنیدن صداهایی که دیگران نمی شنوند ، یا شنیدن صدای افراد دیگر مانند کسانی که گوش ناشنوا دارند ، می تواند نشانه سرطان مغز باشد.

این نوع اختلال گوش اگر مدت زمان بسیار کمی ادامه یابد طبیعی است اما اگر شخصی مدت طولانی این اختلال را تجربه کند بهتر است برای تشخیص بیماری اصلی به پزشک مراجعه کنید.

زایتسف توضیح داد که اگر در مدت زمان کوتاهی از بین برود ، این وضعیت طبیعی است ، اما اگر فردی به طور مداوم وزوز گوش داشته باشد ، ممکن است بیماری مانند سرطان مغز داشته باشد.

این پزشک روس گفت: این افراد نباید مراجعه به پزشک را به تعویق بیندازند ، زیرا ممکن است دچار حمله قلبی یا سکته مغزی شوند یا حتی ناگهان فشار خون افزایش یابد و دچار استرس و بیهوشی شوند و همچنین می تواند این علائم را نشان دهد. ” مشکلات نورولوژیکی خطرناکی ، مغز و حتی تومور وجود دارد.

وی گفت: افرادی که دیواره رگ های خونی آنها ضعیف است یا از مشکلات عصبی مختلفی رنج می برند ممکن است این علامت را تجربه کنند. مشکلاتی مانند سفتی ستون فقرات ، انسداد مجرای گوش ، کاهش شنوایی و غیره نیز می تواند دلیل این علامت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا