هریریچی نگران قاچاق در تهران / کنترل مرگ بر اثر بیماری در کشور است


آفتاب نیوز:

نماینده ویژه وزیر بهداشت که نظارت بر اجرای طرح ملی بسیج کرونا در رابطه با ویدئو کنفرانس با روزنامه نگاران دارد ، در پاسخ به سوالی درباره وضعیت قوید 19 در استان تهران و استان های دیگر پاسخ داد: این شروع شد و عموماً یکی از استانهای خطرناک ما محسوب می شد ، اما اکنون رو به کاهش است و اکنون بیشتر و بیشتر استان های ما در این شرایط قرار دارند. متأسفانه ، برخی استانها از نظر تعداد موارد و تلفات همچنان روند صعودی نسبت به خود دارند ، که این استان هایی هستند که بعداً وارد کورو ویروس شدند.

نگرانی از وضعیت تهران

وی افزود: در همین زمان ، ما هنوز نگران اوضاع تهران هستیم. از آنجا که تهران نقش مهمی در برقراری ارتباط با استانهای دیگر دارد ، هرگونه ویروس حتی به طور متوسط ​​می تواند در سایر شهرها به ویژه شهرهای اطراف تهران که بسیار قابل تبادل هستند گسترش یابد. همانطور که رئیس جمهور گفت ، میزان بروز در بیشتر استانها رو به کاهش است و همانطور که وزیر بهداشت گفت ، این به معنای مدیریت بیماری ، کنترل نکردن آن و سرکوب آن است. ما هنوز نگران ویروس هستیم. ما نگران سطح ترافیک امروز در تهران هستیم. زیرا هر یک از این افراد می توانند ویروس را به خانه بیاورند یا کار کنند

حریرچی در پاسخ به سؤال دیگر دکترنامه ، در مورد وضعیت بیماری عروق کرونا قلب در ایران در مقایسه با نمودار سایر کشورها و برخی اظهارات درباره عدم شناسایی صحیح این بیماری در ایران گفت: “مهمترین سؤالی که باید در نظر گرفته شود در مطالعه نمودارهای بیماریهای عفونی “. درست است که تعداد مهم است ، اما مهمترین چیز سرعت پیشرفت بیماری است و شیب منحنی ، تسطیح و پایین آمدن آن ، می تواند از عدد خالص مهمتر باشد. یکی از عیب های ما این بود که ما تست های خود را برای افرادی که در بیمارستان بستری بودند انجام دادیم و کمتر از بیماران بستری تست کردیم ، زیرا اپیدمی در کشور ما زودتر شروع شده است و در آن زمان هیچ آزمایشی نداشتیم ، اما اکنون با تدابیری که انجام داده ایم. ، آزمایشات سرپایی بسیار زیاد است ما کارهای بیشتری انجام می دهیم.

کنترل مرگ کرونا در ایران

وی افزود: نکته مهم این است که اگر به مرگ و میر توجه کنید ، خواهید دید که افرادی که در بیمارستان ها می میرند آزمایش شده اند ، خصوصاً از اول و دوم مارس که ویروس شناسایی شده است و شما با توجه به اقدامات انجام شده توسط دولت ، می بینید که و از ملت ، نکته مهم این است که ما روند صعودی در نرخ مرگ و میر را کنترل کرده ایم و به یک خط مستقیم رسیده ایم که عنوان مهمترین نتیجه ای است که چند کشور توانسته اند به آن برسند .البته ، این بدان معنی نیست که ما کار بی عیب و نقص است ما باید کاستی هایی در کار خود داشته باشیم که می توانیم در زمان مناسب در مورد آنها صحبت کنیم.

فاصله اجتماعی از نظر ملاحظات اقتصادی

وی گفت: “ما دو مشکل داریم: کنترل بیماری و کاهش مرگ و میر بیماری و عوارض بیماری و هدف دوم کاهش اثرات اجتماعی و اقتصادی ویروس ، هم متناقض است و هم به تحقق هر دو.” به طور صحیح ، ممکن است کار نکند. تأکید بر این نکته مهم است که فاصله گرفتن اجتماعی به معنای کاهش ارتباط بین مردم ، هدف ما است ، اما باید ببینیم اقتصاد ما چقدر تحمل دارد. از آنجایی که ایران نه تنها با کرونا می جنگد ، بلکه با تحریم های بزدلانه نیز مبارزه می کند ، به همین دلیل باید توازن در این بخش حفظ شود و باید حداکثر شود ، بلکه ملاحظات اقتصادی نیز باید در نظر گرفته شود.


تمامی محتوای منتشر شده در سایت توسط سامانه آنلاین، اقدام به انتشار خبر می نماید، فلذا مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه بر خط دکترنامه هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا