واتساپ به روزرسانی کرد | بتا برای نسخه Business در دسترس قرار گرفت

واتس اپ در نسخه آزمایشی جدید پیام رسان خود نسخه ای از سرویس اشتراک واتساپ پریمیوم را برای نسخه تجاری ارائه کرده است. این سرویس به کسب و کارها این امکان را می دهد تا با پرداخت هزینه ماهانه به قابلیت های جدید برای ارتباط با مشتریان دسترسی داشته باشند.

به گزارش WABetaInfo، با نصب این آپدیت، کاربران می توانند به قسمت تنظیمات و گزینه های WhatsApp مراجعه کنند حق بیمه در صورت تمایل به استفاده از امکانات این سرویس دسترسی داشته باشید. WhatsApp Premium به کاربران اجازه می دهد تا یک آدرس منحصر به فرد به عنوان https://wa.me/businessname ایجاد کنند.

با استفاده از این آدرس، مشتریان به راحتی می توانند نحوه تماس با کسب و کار مورد نظر را به خاطر بسپارند. هر کاربر می تواند هر 90 روز یکبار آدرس او را تغییر دهید، اما اگر اشتراک خود را لغو کند، این آدرس در دسترس نخواهد بود و شخص دیگری می تواند آن را بازیابی کند.

استفاده از یک حساب کاربری در 10 دستگاه با WhatsApp Premium

اشتراک WhatsApp Premium از یک حساب امکان پذیر است حداکثر 10 دستگاه استفاده کنید. این ویژگی در جایی استفاده می‌شود که کسب‌وکارها حساب‌های سازمانی را در اختیار قدرت‌های مختلف خود قرار می‌دهند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

به جز این دو عملکرد، استفاده از بقیه امکانات این برنامه رایگان است. اگر کاربر اشتراک خود را لغو کند، تا پایان دوره 30 روزه به ویژگی های برتر دسترسی خواهد داشت. با این حال، اشتراک فقط در آخرین نسخه بتا برای کاربران WhatsApp Business موجود است. این اشتراک به کاربران نسخه معمولی این پیام رسان ارائه نخواهد شد.

WABetaInfo گفت که این سرویس ممکن است در برخی کشورها قیمت های متفاوتی داشته باشد. اما مشخص نیست چه زمانی باید منتظر انتشار آن در نسخه نهایی این برنامه باشیم. اگر یک حساب کاربری واتس‌اپ بیزینس دارید و می‌خواهید به این ویژگی‌های برتر دسترسی داشته باشید، باید نسخه بتا را در اندروید یا TestFlight در آیفون نصب کنید. شاید این شرکت همچنان امکانات بیشتری را در اختیار کاربران ممتاز قرار دهد.

227227

دکمه بازگشت به بالا