واکسنی با صد در صد کارآمدی علیه تاثیر شدید ویروس کرونا ساخته شد

این شرکت ها داده های تحقیقات واکسن را به تنظیم کننده ها ارائه کرده اند. به گفته Sanofi (فرانسه) و GlaxoSmithKline (بریتانیا)، داده های کارآزمایی بالینی واکسن نشان می دهد که تزریق 2 دوز واکسن Sanofi-GSK از کووید19 نوع شدید و 100٪ بستری شدن در بیمارستان جلوگیری می کند. به گفته آنها ایمنی واکسن نیز صحیح است.

یک مطالعه جداگانه نشان داد که هنگامی که واکسن به عنوان تقویت کننده برای افرادی که قبلا دوزهای واکسن دیگری را دریافت کرده بودند استفاده می شد، سطح آنتی بادی های خنثی کننده آنتی بادی در بدن گیرنده 18 تا 30 برابر افزایش یافت.

در حالی که به نظر می رسد Sanofi-Glaxo در پیشگیری از کووید-19 شدید و بستری شدن در بیمارستان به اندازه واکسن مبتنی بر mRNA موثر است، اما در پیشگیری از علائم پس از عفونت کووید 19 کمتر موثر است. هر دو شرکت ادعا می کنند که واکسن 58 درصد در جلوگیری از شروع بیماری موثر است. علائم کووید 19.

در حال حاضر بیش از 10 میلیارد دوز واکسن کووید-19 در سراسر جهان تزریق می شود. این نشان می دهد که تقاضا برای واکسن های جدید برای این بیماری در کشورهای فقیر و همچنین طرح های واکسن تقویت کننده خواهد بود.

واکسن Sanofi-Glaxo دارای چندین مزیت نسبت به نمونه فعلی است. اول، واکسن ها را می توان در یخچال نگهداری کرد و حمل و نقل و نگهداری آنها را نسبت به واکسن های mRNA فعلی آسان تر می کند. این محصول همچنین مبتنی بر فناوری پروتئین نوترکیب است.

46

دکمه بازگشت به بالا