واکسیناسیون رایگان نیروهای خدمات شهری شهرداری ها در برابر هپاتیت B

مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری و روستایی کشور از واکسیناسیون 124 هزار نفر از افراد پاک ، کارمند و کارگر در زمینه مدیریت پسماند ، آتش سوزی و آسایشگاه شهری عاری از هپاتیت B در اجرای توافق نامه های همکاری مشترک وزارت بهداشت خبر داد. مراقبت های پزشکی و آموزشی و همچنین سازمان های شهرداری و روستا اعلام شد.

به گزارش دکترنامه ، سید حبیب رازی هنگام اعلام این خبر اظهار داشت: این تفاهم نامه پیروی از بیانات و تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد واکسیناسیون در تمام بخش های جامعه بویژه افراد آسیب پذیر و براساس تعهد کشورمان به سازمان بهداشت جهانی برای از بین بردن هپاتیت. ” ویروس منعقد شده.

وی به 5 هدف از انعقاد این تفاهم نامه برای ارتقاء سلامت کارگران و کارکنان شهرستان از طریق واکسیناسیون بر علیه هپاتیت B و کاهش هزینه های ناشی از بیماری های کارکنان شهر اشاره کرد.

وی گفت: موضوع این تفاهم نامه هماهنگی و برنامه ریزی واکسیناسیون هپاتیت B برای 124000 نفر از افراد پاک ، کارکنان مدیریت پسماند ، آتش نشانان و صومعه های گروه سنی 25 تا 65 سال بوده است.

رازی در ادامه با بیان اینکه واکسیناسیون افراد درج شده در این تفاهم نامه بصورت رایگان انجام می شود ، اظهار داشت: در اجرای این تفاهم نامه سازمان های شهرداری و دهیاری با فرماندار و شهرداری هماهنگ می شوند تا گروه های هدف را به واحدهای ارائه دهنده خدمات معرفی کنند. واکسیناسیون توسط مرکز بهداشت شهرستان معرفی شد.

وی گفت: براساس این تفاهم نامه ، کلاس واکسیناسیون کارگران نظافت شهر ، کارگران و کارمندان در زمینه های مدیریت پسماند ، آتش نشانی و آسایشگاه در برنامه ملی کنترل هپاتیت گنجانده شده است و ابراز امیدواری کرد که واکسیناسیون خطر ابتلا به هپاتیت را افزایش دهد. انتقال ویروس و انتقال آن توسط نیروهای شهری بسیار کاهش می یابد.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان شهر و امور روستایی ، تفاهم نامه همکاری توسط دکتر امضا شده است. جمالی نژاد معاون وزیر امور عمران و امور روستایی و رئیس سازمان امور شهری و روستایی و دکتر. علیرضا رئیسی ، معاون وزیر بهداشت. دریافت مراقبت های پزشکی و آموزش.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا