عمومی

واکنش وزیر خارجه عربستان به آتش سوزی احتمالی این کشور در یمن


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین دکترنامه ، فیصل بن فراهان وزیر امور خارجه عربستان سعودی امروز (پنجشنبه) به حساب آتش سوزی در یمن در حساب توییتر خود واکنش نشان داد و اظهار داشت که این اقدام با هدف جلوگیری از شیوع تاج صورت گرفته است.

وزیر خارجه عربستان اظهار داشت: “اقدام آتش بس دو هفته ای ائتلاف حاکمیت قانون در یمن برای حمایت از تلاش های سازمان ملل در یمن با هدف پایان دادن به برای جنگ و متمرکز کردن تمام تلاش ها بر روی مبارزه. ” “به دور از فشار نظامی ، ویروس کرو ویروس COVID-19 گسترش یافته است.”

فیصل بن فرهان با اشاره به تجاوز ائتلاف علیه مردم یمن گفت: “عربستان سعودی همیشه 40 سال گذشته در حمایت از ملت برادرانه یمن پیشگام بوده است.” “در این شرایط ، ما همچنان به یمن حمایت خواهیم کرد و امیدواریم که حوثی ها بتوانند از این فرصت استفاده کنند تا به طور مؤثر و جدی پاسخ دهند و به منافع ملت برادری ، یمن بپردازند.”

“عربستان سعودی براساس تعهد و حساسیت عربستان به سلامتی مردم یمن و پایبندی آنها به آنها ، 500 میلیون دلار به برنامه پاسخگویی بشر سازمان ملل در یمن اختصاص داده است. سال ، “گفت بن فراه. “به همراه 25 میلیون دلار دیگر برای مقابله با شیوع فاجعه ویروس Coronavirus COVID-19.”

در همین راستا ، مشاور وزیر امور خارجه دولت عربستان سعودی ، امروز (پنجشنبه) با اشاره به آتشهاس گفت: اعلام آتش بس در یمن مطابق با درخواست دبیرکل ملل است. متحد شوید (جزئیات بیشتر).

مشاور امور خارجه امارات نیز امروز نسبت به اعلام آتش سوزی ائتلاف سعودی و امارات در یمن واکنش نشان داد.جزئیات بیشتر).

انتهای پیام / پ


تمام مقالات سایت بر اساس سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سایت دکترنامه هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا