عمومی

وضعیت آب و فاضلاب شهرستان بندرماهشهر مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری دکترنامه، جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح احداث تصفیه خانه، اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه آب و فاضلاب شهرستان با حضور حبیب آغاجاری فرماندار فریدون بندری، مردمی برگزار شد. نماينده شوراي اسلامي، مديرعامل سازمان آب و برق، مديران محلي خوزستان و AFA در فرمانداري بندرماهشهر بازداشت شدند.

فرماندار شهرستان بندرماهشهر در این دیدار اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل چالش برانگیز ما مدیران که مورد توجه مردم عزیز شهرستان است مشکل آب و فاضلاب است که برای بسیاری وجود داشته است. سال هاست و مشکلات زیادی را در سیستم شهری ایجاد کرده اند.

بندری در ادامه افزود: در این راستا و برای رفع این مشکل اساسی، با حضور کارشناسان فنی و تدوین طرح جامع، پروژه احداث تصفیه خانه، اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه آب و فاضلاب شهری به تصویب رسیده است. اعتباری بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال که توسط سازمان آبفا در استان خوزستان اجرا می شود.

وی بیان کرد: تاکنون چندین کیلومتر از این پروژه با اعتباری بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال اجرا شده است که از مهمترین آنها می توان به اصلاح شبکه آب در مطهری، جاده شهید حیدری، غزاله و برخی مناطق آسیب دیده دیگر اشاره کرد. امیدواریم این پروژه به طور کامل اجرا و در زمان مقرر به اتمام برسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرماهشهر در پایان تصریح کرد: با همکاری سازمان های آب و برق خوزستان و آفا میزان انتقال و تامین آب مورد نیاز شهرستان افزایش یافته و 2 ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ایستگاه اضافه می شود. برای تقویت شبکه و همچنین خطوط لوله در طول 13 و 10 کیلومتر برای آبرسانی به شهرستان های طالقانی و مدنی از ایستگاه های سربندر و دریاچه نمک احداث می شود و با وعده مدیریت عفافه، آب انبار شهرستان چمران آذرماه به بهره برداری می رسد. در سال جاری امیدواریم با اجرای این طرح پروژه به طور کامل تکمیل شود. ذکر شده است که در کوتاه مدت و در مواقع لزوم رضایت شهروندان محترم از تامین آب و رضایت نسبی عزیزان با 46

دکمه بازگشت به بالا