وضعیت راه‌ها در استان کرمان نامناسب است / ناوگان حمل و نقل باید نوسازی شود

استاندار کرمان: وضعیت راه‌ها در استان کرمان نامناسب است / ناوگان حمل و نقل باید نوسازی شود


استاندار کرمان وضعیت راه‌ها در استان کرمان را نامناسب دانست و گفت: امکانات، تجهیزات، ناوگان حمل و نقل و ماشین‌آلات راهداری کرمان با ۳۰ هزار کیلومتر طول راه‌های استان تناسب ندارد.

به گزارش خبرگزاری دکترنامه؛ محمدمهدی فداکار، در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، از عدم تناسب امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری با ۳۰ هزار کیلومتر طول راه‌های استان انتقاد و عنوان کرد: محورهای مواصلاتی استان کرمان زیر بار تردد بالایی از خودروهای سنگین حمل مواد معدنی، بار، محصولات کشاورزی و همچنین جابجایی مسافر به واسطه موقعیت جغرافیایی آن قرار دارد.

وی روکش نامناسب آسفالت محورهای رفسنجان، بم، انار، کرمان و سایر مناطق استان را مثال زد و افزود: این در حالی است که کرمان محل عبور خودروهای باری و مسافری است.

استاندار کرمان، وضعیت راه‌ها در استان کرمان را با وجود ظرفیت‌های جغرافیایی و دو خط ریلی بسیار مهم، نامناسب دانست و ادامه داد: نقاط حادثه‌خیز، سامانه‌های جاده‌ای، ماشین‌آلات راهداری نیز با مشکل مواجه هستیم.

فداکار تصریح کرد: کرمان استان حادثه‌خیزی است، سیل‌های اخیر نیز خسارت زیادی به راه‌های این استان وارد کرده‌اند و ناوگان حمل و نقل نیز باید نوسازی شود.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا