سلامت و دانشعمومی

ویژگی های قرص فورس فکتور

قرص فورس فاکتور یکی از قرص های چربی بدن است که توسط شرکت GNC در آمریکا تولید می شود. این محصول در بسته های حاوی 120 قرص یا کپسول 500 میلی گرمی به فروش می رسد. در این مقاله با قرص فورس فاکتور برای چاقی آشنا می شوید.

خدمات سلامت ستاره – اگرچه بسیاری از مردم به دنبال راه هایی برای کاهش وزن هستند. اما افرادی هم هستند که اضافه وزن و چاقی برایشان آرزویی دست نیافتنی است. این افراد هر چه می خورند چاق نمی شوند. شاید این داستان فرصت بزرگی به نظر برسد، اما در واقعیت اینطور نبود و بسیاری از آنها برای رسیدن به وزن دلخواه خود روش های زیادی را امتحان کردند.

اگرچه بهترین راه برای افزایش وزن استفاده از رژیم غذایی افزایش وزن و ورزش منظم زیر نظر متخصص تغذیه است، اما برای نتیجه سریعتر می توان از داروهای اشتهاآور (تحت نظر پزشک) نیز استفاده کرد. یکی از این داروها که به عنوان قرص های چاقی نیز فروخته می شود، قرص فورس فاکتور است. با این داروی چاقی بیشتر آشنا خواهید شد.

معرفی قرص فورس فاکتور برای درمان چاقی

قرص فورس فاکتور یکی از داروهای چربی سوز است که سازندگان آن ادعا می کنند ماهانه 12 تا 17 کیلو وزن کم می کنند و عوارضی ندارند و برمی گردند، اما آیا این ادعا درست است یا خیر؟ این سوالی است که برای پاسخ به آن نیاز به تحقیقات بیشتری دارد. سازندگان این محصول ادعا می کنند که Growth Factor باعث افزایش تولید مواد مغذی طبیعی در بدن شده و منجر به افزایش طبیعی وزن بدن می شود.

این قرص ساخت شرکت آمریکایی GNC است و گفته می شود با افزایش اشتها باعث چربی سازی در بدن می شود. فورس فاکتور در سال 2012 وارد بازار جهانی شد. این محصول در بسته بندی های حاوی 120 قرص 500 میلی گرمی به فروش می رسد.

تهیه تبلت اورجینال فورس فاکتور

متاسفانه مدل های تقلبی زیادی از داروهای چاقی یا لاغری در بازار وجود دارد و توسط سایت ها یا فروشگاه های غیر قابل اعتماد به فروش می رسد. گفته می شود در ایران شرکت فراز طب نماینده قرص فورس فاکتور بوده و سال هاست که این محصول را به فروش می رساند. بنابراین اگر قصد خرید این محصول را دارید، بهتر است برای اطمینان از اصالت به فروشندگان معتبر مراجعه کنید.

ارزش و نحوه مصرف

نحوه صحیح استفاده از قرص یا کپسول فورس فاکتور در بروشور فارسی همراه محصول نوشته شده است. معمولاً 4 کپسول در روز باید استفاده شود و بهترین روش مصرف آن، مصرف دو کپسول با هم 2 ساعت قبل از ناهار، یکی بعد از ظهر و یکی 2 ساعت قبل از شام است.

در ابتدای مصرف این قرص می توانید از این روش استفاده کنید، در هفته اول یک کپسول را 2 ساعت قبل از ناهار و 2 ساعت دیگر را قبل از شام مصرف کنید. اگر میل شما در این یک هفته به حد قابل قبولی رسید؛ تا پایان دوره روزی دو عدد کپسول مصرف کنید اما اگر دوست ندارید از هفته دوم یک عدد کپسول 2 ساعت قبل از ناهار، یک عدد عصر و 2 ساعت قبل از غذا مصرف کنید. اگر در هفته دوم اشتهای شما به حد قابل قبولی رسید، تا پایان دوره می توانید فقط سه قرص در روز به همین ترتیب بخورید، اما در غیر این صورت از هفته سوم هر 2 ساعت یکبار دو عدد قرص نیاز دارید. قبل از ناهار، یک بار بعد از ظهر، یک بار در شب، 2 ساعت قبل از شام غذا بخورید.

نکاتی که باید درباره مصرف فورس فاکتور بدانید

در صورت داشتن هر گونه دارو، حساسیت به غذاها، رنگ ها، داروها یا حیوانات به پزشک خود اطلاع دهید.

اگر پس از مصرف این دارو علائمی مانند مشکل در تنفس، تورم صورت، لب ها، زبان یا گلو را تجربه کردید، مصرف آن را قطع کرده و بلافاصله به اورژانس مراجعه کنید.

بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و کبدی، مشکلات قلبی، مشکلات معده، دیابت و افرادی که از فشار خون بالا و فشار خون پایین رنج می برند نباید از این قرص ها استفاده کنند.

زنان باردار و شیرده نباید از این محصول استفاده کنند.

برای بهترین نتیجه، فورس فاکتور  فرازطب را به طور منظم مصرف کنید.

اگر به محض یادآوری مصرف یک نوبت دارو را فراموش کردید، آن دوز را مصرف کنید مگر اینکه تقریباً زمان نوبت بعدی فرا رسیده باشد که در این صورت مقدار نوبت بعدی را دو برابر نکنید.

استفاده از دوز مناسب در حین مصرف این داروی چاقی برای حصول نتایج مطلوب توصیه می شود.

قرص فورس فاکتور برای افراد زیر 18 سال و بالای 50 سال توصیه نمی شود.

شما نباید بیش از 4 کپسول در روز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا