اقتصادی

پارک‌های پتروشیمیایی در نوار ساحلی چابهار تا خرمشهر ایجاد می‌شود

دکترنامه/بوشهر معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: به زودی طرح ایجاد پارک‌های پتروشیمیایی در نوار ساحلی چابهار تا خرمشهر وارد فاز اجرایی می‌شود.

معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس یکشنبه ۲۸ اسفند در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل، سابق و جدید شرکت پازارگاد اظهار کرد: شرکت پازارگاد در تحقق و کسب موفقیت‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در عسلویه، غیر قابل انکار و اثربخش است.

قربانی با اشاره به موفقیت‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد: افزایش ۵ درصدی تولید مهم است، افزایش فروش و ارزآوری در هلدینگ خلیج فارس، مرهون تلاش‌های تمامی همکاران این هلدینگ بوده و از بهترین موفقیت‌های کسب شده طی یکسال گذشته است.

ویپ همچنین از تلاش‌های حجت نظری در مدت مسئولیت مدیرعاملی شرکت پازارگاد تقدیر و تشکر کرد.

محمد مجاور شیخان، مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد نیز در مراسم معارفه خود ضمن قدردانی از اعتماد جناب آقای دکتر علی عسگری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و با اظهار خرسندی از فرصت خدمتگذاری برای مردم استان بوشهر به عنوان استانی که نام و آوازه اش در مبارزه با استعمار و استکبار؛ زبانزد خاص و عام است، اعلام کرد منطقه ویژه اقتصادی عسلویه، پایتخت انرژی کشور است و شرکت پازارگاد با تمام توان، رسالت و مأموریت پشتیبانی از صنعت پتروشیمی را انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای اعتلای نام ایران اسلامی از افتخارات مدیران محسوب میشود و شرکت پازارگاد نیز با برنامه ریزی اصولی، تمامی مساعی خویش را در مسیر اعتلای صنعت پتروشیمی و شکوفایی اقتصادی صنایع مستقر در این منطقه به کار خواهد گرفت.

حجت نظری، مدیرعامل سابق شرکت پازارگاد هم در این مراسم با ارائه گزارش به وضعیت کنونی شرکت اشاره و از همراهی همکاران در اجرای برنامه‌ها قدردانی کرد.

شایان ذکر است در این مراسم اعضای هیأت مدیره و مدیران صنایع پتروشیمی مستقر در عسلویه، مدیران استانی، فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات، شوراهای اسلامی شهر و روستاهای عسلویه، کنگان، جم و دیر، مدیران صنایع و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی از جمله فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه مستقر در منطقه پارس حضور داشته و طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر نظری در طی مدت تصدی این مسئولیت، برای دکتر شیخان؛ مدیرعامل جدید پازارگاد، آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا