عمومی

پاسخ ظریف به برخی از اتهامات: دَم از پاسخ به نارواها فروبسته‌ایم/عکس

به گزارش دکترنامه ، محمد جواد ظریف عصر شنبه (27 فروردین) در پست اینستاگرامی نوشت: برای تبریک نیمه شعبان ، پاسخ دادن به چندین اتهام و اتهام علیه وی و وزارت امور خارجه در روزهای اخیر:

“می ترسیدم که اشک برای غم و اندوه ما بیاید
وین راز جهان سامر است
گفته می شود که این سنگ در وضعیت بیمار به انار تبدیل می شود
بله ، اما به قلب تا خون
من از تکبر رقیب متحیر شدم
یا اجازه دهید که گدا قانونی باشد
کافی برای کسی خوب نیست
ذات افراد آگاه را بپذیرید

پاسخ ظریف به برخی اتهامات: ما از جواب دادن به اشتباه خسته شده ایم / عکس ها

من خدا را شکر می کنم ، که رحمت بیکرانش در سراسر جهان ، قدرت بیکران او بر همه ستمگران ، و خرد او بالاتر از نیرنگهای همه حیله گری است ، به این بنده کوچک و کاملا گناهکار ، و به خاطر خیر و فداکاری خود. همکاران ، برکات بزرگ ایمانی در روز قیامت و روز قیامت. در آن روز ، او هیچ نیرو و فضیلتی جز قلبی سالم و قلبی آرام فراهم نمی کند و با این کرم و عناوینش ، صبر ما را در برابر ناملایمات و حملات چند برابر کرده است. از آنجا که ما اعتقاد داریم عدالت در جهان و پشت آن وجود دارد ، فحش ها و اهانت ها ، با وجود قدرت و شوک ، کوچکترین حاشیه ایمنی را نخواهند داشت.

ما از خدمت به این آب و خاک پاکیزه و مردم شجاع آن که تمام استرس را تحمل کرده و با قدرت خود غرور ایجاد کرده اند ، دل شکسته ایم.

و برای رعایت مصالح اولیا our خود ، همه آنچه از آنهاست ، لطف خداوند و دعای خالص خداوند است ، مانند مادری که از تقسیم فرزند دلبند خود و تحویل آن به شاکی اشتباه امتناع ورزد ، ما دست از این کار برداشته ایم. پاسخگوی خطاکاران.

اگر در آن زمان دشمن مردم شویم با شما خواهیم بود و خواهیم شد

تولد منجی جهان بشری مهدی زهرا بر همه کسانی که واقعاً در انتظار او هستند مبارک باد

“خوشحال و سربلند باشید.”

311311

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا