پس از الشیخ جراح، رژیم صهیونیستی از حکم تخلیه «سلوان» نیز عقب‌نشینی کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین دکترنامه ، دادگاه اسرائیل امروز (چهارشنبه) پس از به تعویق انداختن اخراج فلسطین ، تصمیم به اخراج ساکنان محله “بطن الحاوی” در منطقه “سلوان” را به نفع شهرک نشینان به تعویق انداخت. جمعیت از محله “شیخ جراح” در اورشلیم. پایین.

به گزارش وب سایت عرب 21 ، همزمان با برگزاری دادگاه ، تعدادی از فلسطینیان برای حمایت از ساکنان “باتان الحاوی” که با مقامات رژیم صهیونیستی درگیر شدند ، در بیرون دادگاه تجمع کردند. در این درگیری ها تعدادی از فلسطینیان بازداشت و تعدادی دیگر زخمی شدند.

در طول سالها ، شهرک نشینان صهیونیست با استفاده از احکام دادگاههای اسرائیل نزدیک به 800 فلسطینی را از خانه های خود بیرون کرده و جایگزین آنها کرده اند. دادگاه تاکنون در حکم بدوی حکم به اخراج هفت خانواده داده است و این خانواده ها نیز به این حکم اعتراض کرده اند. ده ها خانواده هنوز منتظر تصمیمات دادگاه هستند.

منطقه سالوان که در ابتدا یک روستا بود اکنون 55000 نفر جمعیت دارد و در کنار دیوار محله قدس قدیم و سدی بین مسجد الاقصی و دیوار بیرونی آن واقع شده است و صهیونیست ها سعی در اشغال آن داشتند . این منطقه برای سالها طی سالهای گذشته رژیم صهیونیستی برای سهولت در اشغال این سرزمین را به بخشها و محله ها تقسیم کرده است.


فلسطینی ها در خارج از دادگاه با مقامات اسرائیلی درگیر می شوند

در شبکه های اجتماعی ، کاربران با هشتگ # انقذوا_حی_سلوان خواستار نجات ساکنان این منطقه و جلوگیری از اخراج 800 فلسطینی شدند.

تصمیم رژیم صهیونیستی در اخراج ساکنان محله “شیخ جراح” و تحویل آنها به یهودیان در ماه های اخیر موجی از محکومیت و محکومیت بین المللی را ایجاد کرده است. این مسئله همراه با حمله صهیونیستها به مسجدالاقصی به یکی از عوامل اصلی شروع جنگ 12 روزه در غزه تبدیل شد. رژیم صهیونیستی به دلیل این واکنش ، اجرای حکم دادگاه خود را در مورد این محیط به تعویق انداخته است.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا