پودر ریل گینز یونیورسال چیست؟

پودر Universal Reel Gains با مقدار زیادی کربوهیدرات و پروتئین، به افزایش وزن و به دست آوردن عضلات مهم کمک می کند. بدنسازی از آن دسته ورزش هایی است که باید هر از چند گاهی برای رسیدن به نتایج خوب پول خرج کنید. این مبلغ می تواند صرف خرید و مصرف مواد غذایی معمولی و یا خرید مکمل ها شود. اگرچه غذا حرف اول و آخر را می زند; اما باید آنها را به مقدار زیاد مصرف کنید تا در تمرینات بدنی به نتایج مطلوب برسید. البته می توانید از مواد مغذی مانند Real Gains که بسیار موثر هستند، علاوه بر خوردن در مقادیر معمولی و معمولی برای کاهش هزینه ها استفاده کنید. بنابراین با مصرف این غذا همراه با غذا به سرعت بزرگ (عضله و بزرگ) می شوید و در هزینه غذا صرفه جویی می کنید. برای خرید مکمل بدنسازی با ما همراه باشید.


ریل گینز چیست؟

فایندرها دو قسمت اصلی غذا و پروتئین دارند که البته مقدار غذا حدود 2 برابر پروتئین است. بله، مواد دیگری مانند کلسیم، پتاسیم، آهن، منیزیم، چربی اشباع شده، کلسترول، سدیم و فیبر در فواید آن وجود دارد که سطح آنها برای بدن خطرناک نیست. فواید واقعی یکی از ذینفع ها محسوب می شود که با خوردن آنها به موقع اندامی قوی و زیبا خواهید داشت. لازم به ذکر است که بهتر است در حین استفاده از سبزیجات یا غذاهای دریایی برای افزایش وزن و عملکرد بهتر در حین تمرین، پروتئین و غذاهای دریایی را کاهش دهید.
برای اطلاع از قیمت پودر ریل گینز یونیورسال نوتریشن کلیک کنید.

مشخصات محصول

حاوی اسیدهای آمینه ضروری و نیمه ضروری است

حاوی پروتئین های سریع جذب و کند جذب می باشد.

مناسب برای افزایش حجم عضلانی

یک افزایش دهنده پروتئین بالا

حاوی ریزمغذی های متعادل

مناسب برای توزین

برای کمک به تامین کربوهیدرات و پروتئین مورد نیاز ورزشکاران

دستورالعمل برای استفاده

3.5 پیمانه را در نیم لیتر از نوشیدنی مورد علاقه خود مخلوط کرده و مصرف کنید. در صورت لزوم می توانید شیر، کره، مغزها، جو دوسر و موز را به این مخلوط اضافه کنید تا انرژی بیشتری دریافت کنید.

نگهداری

دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

در جای خشک و خنک به دور از گرما، نور و رطوبت نگهداری شود

سازنده را بشناسید

یونیورسال نوتریشن در سال 1977 در یک کارخانه کوچک در لیندن، نیوجرسی آغاز شد. یونیورسال در آن سال توسط خانواده ای سخت کوش و پرشور راه اندازی شد و تا به امروز هم تحت مالکیت خانواده است. امروزه تاسیسات تولیدی و دفتر مرکزی این شرکت در نیوبرانزویک، نیویورک واقع شده است. بیش از چهل سال است که یونیورسال نوتریشن مکمل های ورزشی خود را به بازار عرضه می کند و محصولات آن در دسترس ورزشکاران در سراسر جهان است.

دکمه بازگشت به بالا