عمومی

پکن قوانین ویزا را برای دریافت کنندگان واکسن چینی کرونا آسان‌تر کرد

چین می گوید قوانین ویزا را برای اتباع خارجی که واکسن کرون را در آن کشور دریافت کرده اند آسان تر می کند. این آخرین مرحله به سمت عادی سازی سفرهای بین المللی است.

به گزارش دکترنامه ، به نقل از رویترز ، ژائو لیجیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت مسافران واکسینه شده که از طریق هوایی وارد چین می شوند باید مطابق با قوانین قابل اجرا در این کشور آزمایش تاج منفی نشان دهند.

این مقام چینی نحوه سهولت ویزا برای اتباع خارجی را مشخص نکرد.

وی افزود: مسافران باید هنگام ورود به چین از قوانین و مقررات مربوط به نظارت و قرنطینه پیروی کنند. چین همچنین به دنبال راه هایی برای تشخیص واکسیناسیون کشورهای دیگر است.

سفارت چین در فیلیپین صبح روز دوشنبه اعلام کرد که پکن در تلاش است تا به قوانین ویزای قبل از کرونا برای کسانی که با واکسن چینی واکسینه شده اند برگردد. روز شنبه ، دولت پکن سیاستی را برای صدور مراحل صدور ویزا برای اتباع خارجی واکسینه شده به هنگ کنگ اعلام کرد.

چین به طور فزاینده ای واکسن های خود را به کشورهای در حال توسعه صادر می کند و همین امر باعث می شود ایالات متحده ، استرالیا ، ژاپن و هند در رقابت با “دیپلماسی واکسن” قصد خود را برای توزیع واکسن های خود در آسیا اعلام کنند.

چین از زمان شیوع ویروس کرونا در ووهان در اواخر سال 2019 به طور گسترده ای کنترل اوضاع را در دست داشت. این کشور در روز یکشنبه فقط پنج مورد مرگ و میر ناشی از بیماری عروق کرونا ویروس قلب را به ثبت رساند ، که همه موارد از جمله مواردی بود که وارد کشور شد.

برای جلوگیری از خطر واردات باعث عفونت های مکرر در چین ، این کشور ورود اتباع خارجی را برای اهداف خاصی مانند کار محدود می کند و افرادی که اجازه ورود دارند هنوز باید قرنطینه شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا