چرا ارایش رو پوستم نمیشینه؟

آرایش شیک و صحیح بیش از هر چیز دیگری می تواند به چهره ما طراوت و زیبایی ببخشد و در واقع باعث شود که زیبایی صورت خود را بهتر از همیشه به رخ بکشیم. اما در این بین یکی از مشکلات رایج آرایش و شکایت افراد از آن این است که چرا آرایش با پوست من مطابقت ندارد؟ خیلی وقت ها علیرغم تلاش برای داشتن یک آرایش شیک و حرفه ای، آرایش صورتمان نامرتب می شود و آنطور که باید جذاب و زیبا به نظر نمی رسد.

اگر همیشه نگران این هستید که چرا آرایش روی پوست من خوب به نظر نمی رسد، با این مقاله همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم که چرا آرایش روی پوست من خوب به نظر نمی رسد و زیبایی، ماندگاری و همه چیز را یاد بگیرید. زیبایی طبیعی. برای آموزش آرایش صورت

بررسی علل مالیدن آرایش

بسیاری از مردم ناامید می شوند و شکایت می کنند که با وجود اینکه من از آرایش گران قیمت استفاده می کنم، چرا آرایش من روی پوست من ظاهر نمی شود؟ خب باید گفت که هزینه لوازم آرایش در این مورد ملاک نیست و دلایل زیادی وجود دارد که آرایش خوب روی صورت خوب نمی ماند یا به اصطلاح روی پوست می مالد. در زیر به دلایل عدم تناسب آرایش با پوست من می پردازیم:

عدم پیروی از خط استفاده از لوازم آرایشی

بسیاری از افراد با نادیده گرفتن قوانین مهم در زمینه آموزش آرایش صورت، قصد دارند از تمامی محصولات آرایشی خود به یک شکل استفاده کنند و به سفارش خود توجهی ندارند. در عین حال، هر ماده آرایشی باید در زمان مناسب استفاده شود تا به خوبی روی پوست بنشیند و ماندگاری زیادی داشته باشد.

در واقع برای آرایش صحیح و بدون مالش زیاد، توصیه می شود صورت خود را با یک شوینده مناسب بشویید و سپس با تونیک کاملا پاک کنید. مرطوب کننده مناسب کمک می کند تا پودر به خوبی جذب پوست شود و بهتر است ضد آفتاب را روی پوست نیز بمالید. سپس نوبت به پرایمر می رسد که به عنوان پایه ای برای آرایش شما عمل کرده و منافذ شما را سفت کند. در نهایت می توانید فونداسیون را به پوست خود بزنید.

استفاده از کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب نباید زیاده روی کند، زیرا باعث افزایش چربی پوست و جلوگیری از استفاده از پوست می شود و باعث آسیب پوست می شود.

استفاده مداوم و مستمر از لوازم آرایشی و بهداشتی

چرا آرایش من به پوستم نمی چسبد؟ یکی دیگر از دلایل این مشکل، آرایش بدون توقف است. در عین حال، هر محصول آرایشی نیاز به زمان دارد تا به خوبی روی پوست فکر کند. بنابراین باید فاصله کوتاهی بین فرآیند آرایش و استفاده از انواع محصولات آرایشی و بهداشتی وجود داشته باشد. به عنوان مثال، پس از استفاده از مرطوب کننده، باید چند دقیقه صبر کنید تا پوست کاملا خشک شود و سپس اقدام به کرم پودر کنید.

نادیده گرفتن تکنیک های استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی

خیلی ها می گویند چرا آرایش به پوست من نمی آید، اما نمی دانند چگونه از محصولات آرایشی استفاده کنند. هر ماده آرایشی تاثیر خاص خود را دارد و باید به روش خاص خود و برای اینکه به خوبی روی پوست بنشیند استفاده شود. به عنوان مثال، هنگام استفاده از کرم پودر، برای جلوگیری از خشک شدن کرم پودر، ابتدا باید کرم را به ناحیه مرکزی صورت بمالید و سپس آن را به کناره های صورت بزنید.

همچنین لازم است بعد از زدن کرم پودر از کانسیلر و کانسیلر استفاده شود تا کرم پودر روی پوست ثابت بماند و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

از برس های آرایشی استفاده نکنید

یکی از مواردی که در آموزش آرایش صورت بر آن تاکید شده استفاده از برس برای آرایش روی پوست است. اما بسیاری از افرادی که از عدم تناسب آرایش با پوست خود شکایت دارند، اغلب با استفاده از دست یا پد آرایشی، کرم های زیرسازی و کرم پودر را روی صورت خود می زنند که اصلا گزینه مناسبی نیست و آرایش روی آن ها همخوانی ندارد. بدن و برو

استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی

آرایش گاهی اوقات به دلیل استفاده از محصولات آرایشی مانند کرم پودر ایجاد می شود. این کار، به خصوص در روزهای گرم تابستان، ابتدا عرق کردن، لوازم آرایشی شل یا پوست چرب و ناراحت کننده را به همراه دارد. به همین دلیل استفاده از لوازم آرایشی متعادل برای آرایشی شیک و ماندگار ضروری است.

در تابستان از لوازم آرایشی ضد آفتاب استفاده نکنید

در روزهای گرم به محض اینکه زیر نور آفتاب قرار می گیرید، عرق شروع به بلند شدن می کند و پوست صورت پوشیده از آرایش بیش از هر قسمت دیگری از بدن عرق می کند و آرایش روی آن می مالد. به همین دلیل استفاده از آرایش ضد آب برای داشتن آرایشی شیک و طبیعی در روزهای تابستان ضروری است.

از اسپری های تنظیم کننده آرایش استفاده نکنید

برای اینکه آرایش به خوبی روی پوست بنشیند و ماندگاری بیشتری داشته باشد، به اسپری فیکس کننده آرایش نیاز دارید. وقتی آرایشتان تمام شد، حتما از اسپری تنظیم کننده استفاده کنید تا آرایشتان سر جای خود بماند و در طول مهمانی لکه نگیرد.

استفاده از لوازم آرایشی مایع

بسیاری از خانم ها به جای استفاده از آرایش خشک، محصولاتی مانند پودر یا رژ لب مایع را انتخاب می کنند. اما نکته ای که در مورد این محصولات وجود دارد این است که پایه روغنی این محصولات باعث چرب به نظر رسیدن پوست می شود و از طرفی مواد آرایشی روی پوست می مالند. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، بهتر است از محصولات آرایش خشک استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا