کاهش تا ۷۰ درصدی ترددهای درون شهری / پیشنهاد به ستاد کرونا درباره حمایت از مشاغل آسیب دیده

به گزارش شفاف ، علیرضا زالی در حاشیه تفاهم نامه همکاری مشترک بین ستاد مدیریت بیماری های کرونا در تهران و سازمان فرهنگ و هنر شهر تهران با اشاره به وضعیت ترافیک داخل شهر طی 24 ساعت گذشته اظهار داشت: درصد در طول روز و 70 درصد در ساعت 9 رخ داده است. عصر تا 4 صبح.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته بیش از 90 درصد ترافیک در بزرگراه تهران-شمال کاهش یافته است ، گفت: همچنین در بزرگراه تهران-قم و حمل و نقل جنوب تهران این تعداد به 70 درصد رسیده است.

زالی با بیان اینکه هرچه محدودیت هایی که از ابتدا بیشتر تصویب می شود ، شرایط بهتر است ، گفت: با کمک و تلاش پلیس ، نظارت مناسب و مستمری بر علیه این محدودیت ها اعمال می شود و برای این امر شاهد شرایط مطلوب تری هستیم. در این راستا ، 90 تیم علاوه بر 150 مورد قبلی با تمرکز بر نیروهای تلافی جویانه در تهران ، این محدودیت ها را زیر نظر داشتند.

به گفته وی ، هر تغییر در میزان مرگ و میر ناشی از مداخلات مدنی و اجتماعی بین یک ماه تا 40 روز ، برای بیماران بستری حدود 3 هفته و برای بیماران سرپایی بین 10 تا 14 روز طول می کشد.

فرمانده مدیریت عملیات بیماری های کرونا در تهران گفت: “مطالعات اپیدمیولوژیک ما نشان می دهد که مداخلات در منطقه محیط محوری ، تشخیص بیماری و کاهش اثرات منطقه ای این بیماری زودتر از 40 روز حاصل نخواهد شد ، بنابراین ما باید صبورانه منتظر بمانیم.” بیایید روند را تغییر دهیم.

چند پیشنهاد برای ستاد ملی کرونا

زالی همچنین با اشاره به برخی پیشنهادات به شورای ملی کرونا ، دولت و به ویژه پارلمان که در فصل بودجه ریزی است ، گفت: “پیشنهاد شده است که به گونه ای برنامه ریزی شود که کاری که متحمل خسارات مستقیم و غیرمستقیم می شود ، در حال حاضر شفاف و پشتیبانی شود.

وی با اشاره به شکایت از چندین حرفه گفت: بسیاری از آنها شکایت داشتند که بسته حمایتی با تأخیرهای قابل توجهی در اختیار آنها قرار گرفت. مالکان متاثر از کرونا نیز با دیوان سالاری زیادی روبرو هستند.

فرمانده ستاد مرکزی تاج تهران ، با بیان اینکه کار زیاد ، علی رغم همه مشکلات ، باعث کاهش نیروهای خود نمی شود ، گفت: این افراد که به دلیل انسانیت باعث بیکاری کارکنان خود نمی شوند ، باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.

زالی گفت: نگرانی اصلی این تجارت پرداخت اجاره و چک برگشتی است. کار نیاورید

وی همچنین به موضوع برخی از بیمه های اجتماعی بیمه شده اشاره کرد و گفت: برخی از بیمه شدگان باید برای تأیید تست تاج مثبت خود در این اداره حضور پیدا کنند که در این شرایط می تواند خطرناک باشد. در همین راستا پیشنهادهایی به ستاد ملی ارائه شده است که امیدواریم مورد تأیید قرار گیرد. اگر فردی بیمار شود یا آزمایش مثبت دهد تا شغل خود را از دست ندهد یا سالانه مشکلی نداشته باشد ، درخواست تأیید می شود.

وی گفت: همچنین برخی از مجامع باید به صورت حضوری برگزار شود. امیدواریم ستاد ملی تاج با پیشنهاد ما موافقت کند که برگزاری غیرحضوری دارای اعتبار قانونی است.

زالی ادامه داد: زمان بسیاری از مجامع سپری شده است و طبق احکام مجامع آنها مجبور به حضور هستند و نگران ادامه کار خود هستند ، بنابراین ما از آنها خواستیم تا از حالت الکترونیکی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا