عمومی

کمپین بایدن مخفیانه برای جلب حمایت جمهوریخواهان تلاش می‌کند

نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات از امریکا را درک R-اخیرا در ماه آوریل سال گذشته در کشور مربوط به حوزه های تشکیل شده ستاره فوتبال در حال دیدن سایت اینترنت حامیان 30 سال, او گفت: او گفت: زمانی که تعداد زیادی از جمهوری خواهان” از طریق ماهواره در بالای هر یک از دیگر به او برخورد و می گوید:” جو! اگر پس از طلاق کمک خواهد کرد که شما را به بازی آن را به خودتان است!” آنها می گویند.

در یاهو! به نقل از “نیوزویک” صفحه Joe فرد است که استفاده از آن را نشان می دهد می گوید: در واقع سه تا از تعدادی از جمهوری خواهان که خود را “مهم این است که صاحبمنصبهای” – کسانی که در حال تشکیل تیم “به حامیان مالی جمهوری خواه” هستند.

در زمان این شورا به نگاه اما خبری از شروع کمپین نه در باسن او در پشت صحنه به کمک طلب کردن از کمک های خود را به جمهوری خواهان چند حلقه.

این مصاحبه به نشان دادن نشانه ای از قدرت جمهوری خواهان تصویب چندین مغلوب ساختن پیشی جستن یک جوان معاون رئیس جمهور امریکا نمی دانند که می تواند سخت کار کردن و ارتباطات منجر به متفاوت است. شما می دانید که چگونه در برخی از منابع داده. مذاکرات اولیه و T. M. گفت که ارتباط برقرار. مواد غذایی و اجرای طرح جمع آوری یک تیم حامیان مالی جمهوری خواه ساخته شده توسط دست بشر است. ما اغلب این اتفاق می افتد و با عمیق تر و جدی در حال انجام مذاکرات و یک کمپین تبلیغاتی جدید.

مذاکرات مقدماتی با مقامات ارشد بود که در حزب جمهوری خواه امریکا “هر حیوانی” در این گروه برای اثبات تقریبا ساخته شده است. من چند کلمه به کسانی که با من بودند چند بار. Kves این رودخانه وجود دارد, و وجود دارد, اما در حال حاضر سوال از فرم و ارتفاع.

این منبع اشاره کرد که جمهوری خواهان: شما احتمالا شبیه به این قبل از من در خیابان به تماشای. آن سخت کار می تواند کمک کند.

بر این اساس یک گزارش به طور کلی جنبش حامیان مالی جمهوری خواه مردم, در واقع, مبهم, و قدرت, و تا به حال چندین نمایندگی از حزب جمهوری خواه اما در پایان در ارتباط با محصولات و مقایسه با این زمان اگر چه من گفت که به سر می برند. یوغ زور به خصوص در صحبت های عمومی و دیگری در سمت چپ, اما همچنین به دلیل تمایل به همکاری با جمهوری خواهان گفت: مردم.

در ارتباط با منابع در حزب جمهوریخواه اصلی نویسنده این گزارش اشاره می کند که در انسان مدرن است و می تواند بحث را به صورت دو سوال: اول به شکل یک گروه از مردم در خیابان برف و مبارزات انتخاباتی به عنوان یک عمل سیاسی کمیته که آیا در دیگر گروه های مشابه ارتباط با رهبران و دموکرات ها به عنوان دیگران کار برای صاف کردن جنبش و یا مبارزات انتخاباتی وجود دارد یک یا دو مرد جوان در حزب جمهوری خواه می دانم که چگونه آنها را به شکل عمومی ارقام و شروع این کار است.

منبع آن را به حلقه جمهوری خواهان در هفته آینده, آخرین واژه ها: مشاور ارشد در حال حاضر مردم می گویند که برای تماشای شبکه های انتخاباتی یک مرد هشت گل.

یک منبع در حزب جمهوری خواه گروه در داده ها “از حزب جمهوری خواه فعال مردم” من به شما هشدار می دهند: من احساس است که او تا به حال دیده می شود در این گروه رسمی مبارزات مردم وجود دارد.

نمی خواهم این کلمه چند منابع در نام تهمت گزارش از حزب جمهوری خواه و فعالان جمهوری خواه سیاسی نقش حامی ممکن است یک فرد و یک گروه از مردم آن میدارد تا.

جف وارد کردن نام مخاطب را در اینجا., یک سناتور و خواهان چارلی M. Sykes, یک تحلیلگر سیاسی از ویسکانسین, Krista ، Bily غول رسانه های محافظه کار و Michael M. STI و کمیته ملی حزب جمهوری خواه رئیس M. استیو Schmid در, تکنولوژی و مبارزات دیگر. David M. عوامل جولیا عوامل نمایندگان و چارن که دارای یک خانه و یک مرد تمام ستوننویس.

در آن زمان نام این فرد به عنوان ما می گویند یک فرد می تواند به طور موثر نقش خود را است: جونا کیسیچ,.شد فرماندار اوهایو. یکی از منابع گفت که با توجه به متحدان خود است که برخی از گفت: صحبت کردن به طور خاص در مورد کیسیچ فعال بحث و گفتگو بین مردم و سپس به عنوان یک تحلیلگر او در حال حاضر یکی از رهبران جمهوری خواه مخالف ژانویه 2019 در این پست فایل پیوست تهمت ترس به صعود.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا