عمومی

گردهمایی مردمی در قامشلی برای حمایت از بشار اسد و اخراج اشغالگران آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین دکترنامه ، تعداد زیادی از اعضای قبیله “تای” در قامیشلی ، در استان الحسکه (شمال شرقی سوریه) تجمع کردند.

آژانس خبری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که هدف از این تظاهرات اصرار مردم از این قبیله برای اخراج “اشغال آمریکا و ترکیه” است.

اعضای قبایل در جلسه تأکید کردند که از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه و نامزدی رئیس جمهور بشار اسد در این انتخابات حمایت می کنند.

در رابطه با این موضوع ، قبایل در شمال شرقی استان دیرالزور (شرق سوریه) روز گذشته نیز تظاهراتی علیه اقدامات نیروهای تروریستی آمریکا در شرق و شمال شرقی سوریه برگزار کردند.

در این تظاهرات اعضای قبایل العقیدات و البكاره حضور داشتند و بر لزوم اخراج متجاوزان آمریكایی و شبه نظامیان كرد وابسته به این كشور از شرق و شمال شرق سوریه تأكید كردند.

قبیله دیرالزور بر ضرورت حفظ یکپارچگی و حاکمیت سرزمینی سوریه تأکید کردند و خاطرنشان کردند که غارت منابع نفتی سوریه توسط اشغالگران باید متوقف شود.

عبدالعزیز ضیاب ، یکی از چهره های برجسته در شهر مرات گفت که نگرش عشایر به حضور آمریکا سرنگونی متجاوزان همراه با دولت سوریه است.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا