عمومی

۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه فجر در پاکدشت افتتاح می‌شود

۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه فجر در پاکدشت افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۳۰ طرح عمرانی، صنعتی، بهداشتی، کشاورزی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف پاکدشت افتتاح می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری دکترنامه از تهران، محسن اردستانی روز سه‌شنبه با اشاره به اینکه ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در جهت رشد و توسعه شهرستان خواهد بود، اظهار داشت: افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در ایام الله دهه فجر، نمونه‌ای از کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی در اداره امور کشور و نمادی از خدمت‌رسانی به آحاد مردم در تحقق عدالت اجتماعی است.

وی گفت: همزمان با دهه فجر، ۳۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و سایر منابع در حوزه‌های جهاد کشاورزی، فرهنگی، شهرک‌های صنعتی، معدن و تجارت، بهداشتی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بخش خصوصی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. وی شعار دهه فجر امسال را “ایران استوار، ۴۴ سال افتخار” بیان کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط فتنه گون که در ماه های گذشته شاهد بودیم مردم با صبوری و وفاداری به انقلاب اسلامی یک بار دیگر دشمن را ناامید کردند و امسال چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب باشکوه تر از هرسال را در کشور و شهرستان پاکدشت برگزار می کنیم.

اردستانی با تاکید بر ضرورت گرامیداشت دهه فجر و فرصت تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال با رویکرد مردمی در مناطق مختلف شهری و روستای شهرستان در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و اهداف دولت مردمی سیزدهم برگزار می‌شود.

فرماندار پاکدشت به مهم‌ترین پروژه‌های دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهید نامجو از محل اعتبارات ارزش افزوده در اختیار فرمانداری، اجرای شبکه فاضلاب شهرستان، اصلاح شبکه انشعابات مناطق شهری حصارامیر، افتتاح ساختمان دهیاری ارمبویه و جمال آباد و افتتاح درمانگاه کلینیک بیمارستان شهدای پاکدشت و همچنین پروژه‌های بنیاد مسکن در در روستای توچال و قلعه نو املاک از پروژه‌های مهم شهرستان است که در دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افتتاح ۳ مخزن آب به منظور بهبود و ارتقاء آبرسانی به مردم شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته مسئولان و اداره آب و فاضلاب شهرستان بهره‌برداری از سه مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی حصارامیر، مخزن ۵ هزار مترمکعب فرون آباد و همینطور مخزن هزار و ۵۰۰ مترمکعب روستای گلزار تا پایان سال، موجب می‌شود جمعیت کثیری از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند گردند. وی به طرح‌های کشاورزی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: افتتاح گلخانه‌های خسروی نیا، عباسی، مطلبی و مهرداد و همچنین طرح تجمیعی آبیاری کم فشار اراضی روستای کریم آباد از جمله طرح‌های کشاورزی قابل افتتاح در این ایام است.

نماینده عالی دولت در پاکدشت اظهار داشت: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان و مخالفان نظام در صدد تخریب چهره جمهوری اسلامی در اذهان عمومی هستند و در این راه تمام توان خود را به کار گرفته اند اما اینبار نیز با حضور میلیونی مردم در راهپیمای یوم الله ۲۲ بهمن توطئه های شوم آنها نقش بر آب خواهد شد.

فرماندار پاکدشت با بیان اینکه همه مدیران باید گرامیداشت ایام الله دهه فجر را یک وظیفه بدانند خاطر نشان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی موظف هستند با عملکرد و حضور خود در میان مردم و کار جهادی مردم را امیدوار نمایند.

او تاکید کرد: با حضور پرشور و حماسی مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان پاکدشت راهپیمایی ۲۲ بهمن باردیگر با آرمان های نظام اسلامی ایران و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهیم کرد.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا