۳۱ مقام بلاروسی در آستانه ورود به لیست تحریم‌ها

به گزارش رویترز ، اتحادیه اروپا پیش از انتخابات ریاست جمهوری تلاش کرده است تا دولت بلاروس را مجازات کند.

یک دیپلمات اتحادیه اروپا گفت: “ما در ابتدا بر روی 14 نام توافق کردیم ، اما بسیاری از کشورها احساس کردند که کافی نیست.” ما در حال حاضر در مورد اضافه کردن 17 نام دیگر به توافق رسیده ایم. آنها مقامات ارشد مسئول انتخابات ، خشونت و سرکوب هستند.

براساس این گزارش ، وزرای خارجه اتحادیه اروپا موافقت نامه سیاسی کلی خود را برای تحریم ها ، که شامل ممنوعیت سفر و مسدود کردن دارایی اتحادیه اروپا است ، در جلسه ای در اواخر ماه گذشته در برلین ارائه دادند ، اما تصمیم نگرفتند که چه کسی را هدف قرار دهند.

یونان و قبرس ، که اصرار دارند مجازات های جداگانه ای را علیه ترکیه در مورد اختلاف در شرق مدیترانه اعمال کنند ، هنوز هم باید در مورد لیست تحریم های بلاروس توافق کنند.

دیپلمات ها گفتند که همه 27 کشور اتحادیه اروپا باید با این اقدامات موافقت کنند و ممکن است آتن و نیکوزیا از حمایت خود از لیست تحریم های بلاروس برای اعمال فشار علیه ترکیه استفاده کنند.

با این حال ، لوکاشنکو تحریم نخواهد شد. آلمان ، که ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را در دست دارد ، خواهان زمان بیشتری برای مذاکره است و امکان افزودن نام خود را در زمان بعدی باقی می گذارد.

311311

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا