مسابقات سوارکاری استقامت هفته آینده در قزوین برگزار می شود

مسابقات سوارکاری استقامت هفته آینده در قزوین برگزار می شود

سرپرست هیئت سوارکاری استان قزوین گفت: در راستای فعال شدن رشته های مختلف سوارکاری در هفته آینده مسابقات رشته استقامت در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی دکترنامه از قزوین؛ هیئت سوارکاری استان قزوین برای هماهنگی در برگزاری مسابقات رشته استقامت عصر روز شنبه در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که تعدادی از داوران، مربیان، باشگاه داران و سواراکاران پیش کسوت شرکت داشتند در خصوص نحوه برگزاری مسابقات استقامت بحث و تبادل نظر شد.

77

بهزاد درویشی سرپرست هیئت سوارکاری استان در این جلسه اظهارداشت: خوشبختانه در دوره جدید فعالیت هیئت سوارکاری شاهد تعامل منطقی و همکاری علاقمندان و دست اندرکاران این رشته هستیم و این تعامل موجب شده با انگیزه بیشتری برای اجرای برنامه ها همت کنیم.

وی اضافه کرد: رشته سوارکاری در قزوین شاید سالها در رکود و فراموشی بوده و علیرغم وجود استعدادهای ورزشی در رده های نوجوان، نونهال و بزرگسال نتوانسته جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

444

درویشی تصریح کرد: یکی از رشته هایی که مورد بی توجهی قرار داشته رشته استقامت است و با توجه به استقبالی که ورزشکاران آن دارند تصمیم گرفتیم پس از برگزاری موفق رقابتهای پرش با اسب این بار در استقامت نیز رویداد دیگری را برگزار کنیم.

سرپرست هیئت سوارکاری استان قزوین یادآورشد: مسابقات سوارکاری استقامت قرار است هفته آینده با شرکت 25 راس اسب در سطح استان قزوین برگزار شود.

2

وی اظهارداشت: این رقابت برای اولین بار در استان در مسافت حدود 20 کیلومتر برگزار خواهد شد و امیدواریم شروع خوبی برای تداوم این برنامه ها و نیز تدارک میزبانی در سایر رشته ها و مسابقات هم باشد.

photo_2023-07-01_19-51-08

درویشی بیان کرد: در هیئت سوارکاری استان برنامه های خوبی را با کمک سایر اعضا و علاقمندان تدارک دیده ایم که در یکسال آینده اجرایی خواهیم کرد و تلاش می کنیم این رشته مهیج به جایگاه اصلی خود برسد و شاهد حضور خانواده های بیشتری در باشگاه های سوارکاری و همگانی شدن این رشته باشیم.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا