اقتصادیکسب و کار ویژه

سفارش ساک جعبه فست فود و پیتزا

از ملزومات فست فود جهت بسته بندی فست فود و بسته بندی غذای بیرون بر در رستوران‌ و کافه‌ها، انواع جعبه فست فود مانند: جعبه پیتزا، جعبه سوخاری، جعبه سیب‌زمینی‌سرخ‌کرده، جعبه ساندویچ، و انواع پاکت بیرون بر فست فود مانند: پاکت ساندویچ، پاکت برگر و و کاغذ رپینگ ساندویچ، و لیوان سیب‌زمینی‌سرخ‌کرده است.

فروش انواع پک فست فود کاغذی و مقوایی

در فروشگاه تورنگ، مجموعه‌ای از پاکت فست فود و جعبه فست فود جهت بسته بندی فست فود برای استفاده شما مشتریان عزیز موجود است. همه ملزومات و ظروف فست‌فود، ایمن، مقرون‌به‌صرفه و تاحدامکان سازگار با محیط‌زیست هستند. ما می‌توانیم هر محصولی را مطابق با نیازهای خاص شما چاپ کنیم و با طراحی منحصربه‌فرد، بسته‌بندی غذای شما را به بهترین نحو انجام دهیم. همچنین می‌توانید با این ظروف فست‌فود خاص برندسازی کنید. طراحی ظروف فست‌فود لذت خوردن آن را چندبرابر می‌کند و موجب ایجاد حس خوب در افراد می‌شود. پک فست فود باید استاندارد و سازگار با محیط‌زیست باشد. استفاده از بسته‌بندی مواد غذایی سازگار با محیط‌زیست روزبه‌روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند.

جعبه فست فود آماده

سرو و بسته بندی فست فود، مخصوصاً بسته بندی غذای بیرون بر، بسیار پر اهمیت است؛ زیرا جعبه های فست فودی، نه‌تنها جهت سرو و حمل غذا استفاده می‌شود، بلکه موجب رعایت بهداشت و گرم نگه‌داشتن غذا نیز می‌شود. علاوه بر پاکت بیرون بر فست فود، جعبه فست فود آماده نیز سبب می‌شود تا فست‌فود با دما و کیفیتی مشابه به محیط فست فودی و رستوران میل شود. همچنین باکس فست فود، وسیله‌ای برای برندسازی و تبلیغات و انتقال حس خوب به مشتری است.

جعبه مقوایی فست فود یکی از گزینه‌های مناسب و بهداشتی جهت پکیجینگ فست‌فود است که معمولاً جنس کاغذی و مقوایی یا کارتن دارد و یک بسته‌بندی شیک به‌حساب می‌آید و مصرف‌کننده حس خوبی نسبت به این نوع پک فست فود دارد. زیرا فست‌فود را حرفه‌ای و با ظاهر مناسب جلوی چشم خود می‌بیند و همچنین احساس می‌کند که به‌سلامت او اهمیت داده شده است. انواع جعبه فست فود حلقه رابط بین فست فودی ها و مصرف‌کننده هستند. به جعبه فست فود، فود باکس یا کارتن فست فود هم گفته می‌شود. بسته بندی فست فود ارزان، موجب سرعت‌بخشیدن به روند ارسال فست فود از رستوران‌ها و کافه ها به دست مشتری می‌شوند.

پک بسته بندی ساندویچ

از قدیمی‌ترین فست‌فودها، ساندویچ است که درگذشته برای بسته‌بندی آن از پک‌های پلاستیکی استفاده می‌شد. اما در حال حاضر، رستوران‌ها و فست‌فودها برای جذب مشتری و حرفه‌ای نشان‌دادن برند خود، از بسته‌بندی‌های قدیمی استفاده نمی‌کنند. جعبه ساندویچ از جدیدترین پک بسته‌بندی ساندویچ است. در انتخاب جعبه ساندویچ باید به جنس، ابعاد و طراحی آن توجه کرد؛ زیرا نوع بسته ‌بندی فست فود و ساندویچ در جذب مشتری و افزایش درآمد فست فودی ها تأثیر زیادی دارد. جعبه ساندویچ از پرکاربردترین جعبه فست فود آماده است و سازگار با محیط‌زیست است.

همچنین دما و ظاهر ساندویچ را حفظ می‌کند و می‌توان مشخصات، لوگو و شماره‌ تلفن فست فودی را بر روی آن چاپ کرد. می‌توانید انواع پک فست فود شامل انواع پاکت فست فود، پاکت بیرون بر فست فود و جعبه مقوایی فست فود از جمله پک بسته‌بندی ساندویچ را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی تورنگ خریداری کنید. انواع پک ساندویچ موجود در فروشگاه تورنگ شامل پاکت کرافت ساندویچ، پاکت مومی ساندویچ و است. همچنین انواع کاغذ کاور و بسته بندی ساندویچ، ،  در فروشگاه اینترنتی تورنگ موجود است. می‌توانید جهت بسته بندی فست فود و پک فست فود از انواع کاغذ بسته بندی موجود در تورنگ استفاده کنید.

پاکت فست فود

بهتر است برای غذاهای گرم به‌ویژه برای سفارشات بیرون بر، از پاکت فست فود پلاستیکی استفاده نشود؛ زیرا نه‌تنها بهداشتی نیست، بلکه باعث عرق‌کردن و خیس شدن محتوای فست فود و در نتیجه خراب‌شدن آن می‌شود. پاکت کاغذی فست ‌فود، شکل و ظاهر بهتری به فست فود می‌دهد و سبب می‌شود تا طعم و مزه آن دست‌نخورده باقی بماند و همچنین جنبه تبلیغاتی مؤثرتری دارد؛ زیرا امکان طراحی متنوع و چاپ لوگو و برند بر روی آن وجود دارد و همچنین به مشتری حس بهتری در هنگام خوردن غذا می‌دهد؛ زیرا مدرن‌تر، زیباتر و جذاب‌تر است و وسیله‌ای جهت احترام به شخصیت مصرف‌کننده است. انواع بسته بندی فست فود موجود در فروشگاه تورنگ شامل پاکت فست فود متالایز همبرگر و ساندویچ، پاکت فست فود مومی و کرافت، پاکت پیتزا و انواع جعبه مقوایی فست فود است.

چاپ اختصاصی پک فست فود

مجموعه ما با کوله باری از تجربه در زمینه چاپ و طراحی، به چاپ جعبه فست فود با طراحی حرفه‌ای می‌پردازد که موجب تبلیغ برند شما خواهد شد. شما می‌توانید با طراحی و چاپ لوگو و درج آدرس و شماره‌تلفن خود بر روی انواع جعبه فست فودی و پاکت کاغذی فست فود در ذهن مشتری ثبت و ماندگار شوید و برند خود را به همه بشناسانید و از این جنبه تبلیغاتی بسته بندی فست فود نهایت بهره را ببرید و با بهره‌مندی از مشاوره رایگان تیم طراحی ما، برند فست‌فود خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید.

پاکت بیرون بر فست فود و ظروف فست‌فود مقوایی و کاغذی، کارتن فست فود یا پاکت فست فود و جعبه آماده فست فود، جعبه مقوایی فست فود چاپ شده را با چاپ عمومی و یا بدون چاپ با کاربری‌های متفاوت در فروشگاه آنلاین تورنگ موجود است. اما چنانچه بخواهید پک فست فود و ظروف فست‌فود را با نام تجاری خود شخص سازی کنید حتماً با ما تماس بگیرید. باتوجه‌به نیاز مشتریان عزیز می‌توانیم طیف وسیعی از ملزومات فست فود را تولید، چاپ و عرضه کنیم تا هر گوشه از بازار وسیع فست‌فود را پوشش ‌دهد.

طراحی بسته بندی فست فود

تیم چاپ و طراحی تورنگ با بیش از 30 سال سابقه در زمینه طراحی و چاپ بسته‌بندی با بررسی دقیق محصولات شما و ایجاد اتاق فکرهای تخصصی، بهترین طراحی را برای بسته بندی شما انجام داده و بهترین پک فست فود را باکیفیت بالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد داد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

خرید اینترنتطبق تحقیقات جدید و کاملا علمی ثابت شده است که بسته بندی فست فود جذاب و زیبا از نظر بصری هنگام صرف غذا باعث لذت بیشتر می شود. که این امر به فروش شما بسیار کمک می کند.  همچنین می توانید برای معرفی بهتر برند خود از کارت های ویزیت خاص و ويژه استفاده کنید. جعبه فست فود آماده رو می توانید به راحتی با حداقل سفارش 100 عدد در کمتر از 1 روز در مجتمع چاپ تندیس دریافت کنید سفارش های شامل:

  • ظرف سیب زمینی سایز بزرگ
  • ظرف سوخاری داخل سالن
  • ظرف سیب زمینی داخل سالن
  • ظرف مربعی بزرگ
  • ظرف مربعی کوچک
  • جعبه سوخاری بیرون بر
  • جعبه همبرگر
  • جعبه ساندویچ
  • جعبه سیب زمینی بیرون بر مخروطی
  • ظرف پاپ کورن
  • جعبه پیتزا تک نفره سایز 24
  • جعبه پیتزا تک نفره سایز 20
  • جعبه پیتزا 2 نفره
  • جعبه پیتزا ایتالیایی
  • جعبه پیتزا خانواده
  • سینگل زیر پیتزا آماده

جعبه های فست فود آماده بسیار مناسب برای کسب و کار های که به تازگی راه اندازی شده اند و تمایلی یا رسیک برای خرید تیراژ بالا ندارند و برای شروع به کار خود مایل هستند تعداد پایین حداقل 100 عدد سفارش بدهند این خدمات توسط چاپ تندیس راه اندازی شده است و شما می تواند با سفارش هر یک از محصولات در کمتر از 1 روز آن را دریافت کنید.

جعبه محصولات آماده فست فود آماده

جعبه های آماده فست فود با طرح های زیبا و از پیش تهیه شده و آماده و در اختیار صنف فست فود و غذای آماده قرار می گیرید.

جعبه فست فود بهداشتی با مهر وزارت بهداشت

با درخواست مشتری انواع جعبه فست فود آماده در سایز های متنوع کوچک، متوسط و بزرگ تولید می شود. همانطور که میدانید فست فود از پرطرفدارترین غذاهای آماده روز دنیا تبدیل شده است از جمله در کشورمان که پیتزاو همبرگر زغالی و انواع ساندویچ هات داگ و سیب زمینی مشتریان بسیاری دارد.

جعبه پیتزا آماده با مهر وزارت بهداشت

غذاهای گریل شده مثل مرغ با بسته بندی به طور مستقیم در ارتباط هستند بنابراین بسیار مهم است که از بسته بندی بهداشتی با مهر وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران تحت نظارت این نهاد استفاده شود تا مواد غذایی با بهترین کیفیت در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. برای چاپ جعبه های فست فود از مرکب گیاهی و جعبه چسبانی کاملا اتوماتیک با مهر ممهور به وزرات بهداشت استفاده می شود. تا شما با خیالی آسوده اغذیه مورد نظر را مصرف کنید.

جنس مقوای جعبه فست فود آماده

نوع مقوای استفاده شده برای جعبه فست فود از مقوای ایندربرد استفاده می شود که گرماژ متنوعی دارد. در سفارش بسته بندی فست فود آماده از گرماژ 270 گرم استفاده شده است. چاپ تندیس توانایی تولید و طراحی جعبه های فست فود را در ابعاد متنوع و تعداد بالا نیز دارد. با توجه به وزن اغذیه مورد استفاده نوع گرماژ و نوع بسته بندی درب و زیره پاکت فست فود انتخاب می شود تا در مواقع حمل و نقش غذا آسیب نبیند و دیرتر سرد شود.

انواع جعبه فست فود

جعبه های فست فود مدل های متنوعی دارد. از جعبه پیتزای مینی گرفته تا جعبه پیتزای نیم متری! جعبه اسنک، جعبه همبرگر، انواع لیوان، جعبه های سیب زمینی و کنتاکی، جعبه های ساندویچ و… برای ساخت این نوع جعبه ها از مدرن ترین و بروز ترین دستگاه ها و ماشین آلات روز دنیا با استفاده از مرکب گیاهی و جعبه چسبانی تمام اتومات بدون دخالت دست انجام می شود.

خرید جعبه فست فود آماده

خرید جعبه فست فود یکی از مواردی است که بسیار برای کسب کاران و رستوران هایی که به تازگی افتتاح شده اند و توانایی خرید تعداد زیاد ندارند و یا ترجیح می دهند برای شروع کسب و کار خود خرید انواع جعبه های فست فود آماده را تعداد کم را سفارش دهند. برای ثبت سفارش و خرید هریک از محصولات فست فودی با . جهت حمل جعبه های فست فود آماده می توانید از استفاده کنید.

قیمت جعبه فست فود آماده

قیمت جعبه فست فود به صورت متداوم در این پیج و ابتدای مقاله بروز می باشد. شما با خیال آسوده تعدادی که نیاز دارید را سفارش دهید و در سریعترین زمان آن را دریافت کنید. همچنین می توانید برای دریافت نمونه و قیمت این محصول با چاپ تندیس در ارتباط باشید.

برای برخورداری از قیمت های مناسب تر از این لیست می بایست حداقل 1000 عدد سفارش دهید که باعث می شود هم از نظر قیمت جعبه های فست به صرفه و ارزان باشد و هم اینکه می تواند روی آن چاپ برند خود را داشته باشید. این امر برای برند سازی و معرفی کسب و کار شما بسیار مناسب است و قیمت نسبت به محصولات آماده ارزان تر می شود.

دکمه بازگشت به بالا