تصاویر | آئودی RS7 اتومبیل شگفت انگیز با 730 اسب بخار!

آئودی RS7 که به تازگی در بازار برخی از کشورها روبرو شده است ، مدت زمان نسبتاً طولانی در اروپا بوده است. به همین دلیل است که این ماشین توجه بسیاری از تیونرهای معروف را به خود جلب کرده است. ABT یکی از اولین تیونرهایی بود که در اواخر ژانویه جایگزین RS7 شد.

آئودی RS7 با تنظیم ABT

RS7-R از یک موتور 4 لیتری 8 سیلندر دوقلو توربو بهره می برد که می تواند 730 اسب بخار قدرت و 920 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این هیولا که روی چرخ های 22 اینچی سوار شده است ، دارای سیستم اگزوز چهار طرفه است که با اگزوزهای استاندارد RS7 دوتایی جایگزین می شود. خودروی این خودرو نیز دستخوش تغییراتی از جمله اسپویلر هود ، دیفیوزر هوای جهت دار و بال سپر کربن شده است.

آئودی RS7 با تنظیم ABT

ABT همچنین در کابین RS7 تغییراتی ایجاد کرد و باعث تقویت فیبر کربن و چرمی چرمی آن شد. داشبورد دارای یک حکاکی حکاکی شده بر روی آن 125 است که نشانگر تعداد محدود و تولید RS7-R است. این خودرو در واقع متعلق به یک راننده مشهور آلمانی به نام دانیل آبت است و امضای وی روی کنسول مرکزی حک شده است.

آئودی RS7 با تنظیم ABT

سرعت و شتاب دقیق این خودرو توسط تیونر اعلام نشده است ، اما طبق استاندارد استاندارد این خودرو که دارای 591 اسب بخار است ، شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت معادل 3.6 ثانیه و حداکثر سرعت آن به 305 کیلومتر می رسد. / ساعت

motor1.com

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا