اثربخشی اینترفرون در درمان کرونا هنوز تایید نشده

دکترنامه / میانه معاون مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تأثیر اینترفرون برای تاج توسط وزارت بهداشت تأیید نشده است.

در مصاحبه با دکترنامه ، دکتر عباس علیمرادیان خاطرنشان می کند که استان مرکزی مانند سایر استان ها منوط به پروتکل اطلاع رسانی وزارت بهداشت است. تبدیل می شود.

وی افزود: ممکن است این دارو در پروژه های تحقیقاتی در تعدادی از بیماران مؤثر باشد ، اما پس از تحقیقات بیشتر ، اثربخشی آن برداشته می شود ، به عنوان مثال تا به امروز ، از Favipiravir برای بیماری عروق کرونا قلب استفاده می شود و از بررسی ها ، در دستور کار قرار گرفته است.

علیمرادیان گفت: در حال حاضر داروهای اینترفرون و اینترفرون بتا استفاده می شود. “چنین داروهایی ممکن است برای برخی سفرها مؤثر باشد. این داروها در بیمارستان هنوز دانشوری مورد استفاده قرار گرفته و در برخی موارد مؤثر بوده اند ، اما مطالعات بیشتری لازم است.” و برای تولید دارو بهتر است تا وزارت بهداشت بتواند از آن در سراسر کشور استفاده کند.

وی افزود: درمان بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا که در بیمارستان بستری یا قرنطینه می شوند طبق پروتکل وزارت بهداشت و از طریق داروهایی مانند کلروکین ، کلورته انجام می شود که خوشبختانه با مشاوره مناسب با وزارت بهداشت ، کمبود هر دو دارو وجود ندارد. این و حتی در برخی بیمارستان ها ، این داروها بیش از حد مورد نیاز است.

معاون صدراعظم غذا و دارو از دانشگاه علوم پزشکی با تأکید بر اینکه کمبود داروهای مناسب برای بیماری عروق کرونا قلب در استان وجود ندارد ، گفت: در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد و توزیع مناسب انجام شده است. در حال حاضر در حال برنامه ریزی و آماده سازی امکانات برای پاییز هستیم زیرا نگرانی هایی در مورد عود بیماری در نیمه دوم امسال وجود دارد.

علیمرادیان درباره روند صعودی Quaid 19 در کشور و استان مرکزی گفت: “تعداد بیماران افزایش یافته است زیرا قدرت تشخیصی افزایش یافته است و از طرف دیگر ، متأسفانه مردم به مشکلات بهداشتی و فاصله اجتماعی توجه نمی کنند.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا