ماسک، دستکش و حفظ فاصله؛ سه اصل خرید از میادین میوه
مدیرعامل سازمان مدیریت درجه دوم تهران گفت: “تخصیص بهینه منابع” و “افزایش بهره وری” دو اصل مهم مدیریت هستند که در اولویت این سازمان قرار دارند ، گفت: “شفافیت” و “انضباط مالی” در همه سطوح برای دستیابی به این اهداف. یک سازمان جدی گرفته می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صندوق شهر تهران ؛ سید سعید راد با تأکید بر اینکه شیوع ویروس کورونا تاثیری جدی در خدمات میوه و تره بار نداشته و حتی خدمات این مراکز را نیز چند برابر کرده است ، افزود: اگرچه برای محافظت و اطمینان از سلامت ساکنان و کارمندان مزارع میوه و تره بار ، از اسفند سال گذشته شروع می کنیم. برای رعایت پروتکل بهداشت مقابله با فساد اداری کرونا ، یک سری اقدامات را انجام دهید ، اما ما تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد اختلال در ارائه خدمات و توسعه اندک در بازار میوه و تره بار انجام می دهیم.
وی با بیان اینکه معتقدیم اعتماد شهروندان به سازمان مدیریت صندوق شهر تهران بزرگترین سرمایه این سازمان است ، اظهار داشت: برای حفظ و ارتقاء این سرمایه ، نظارت بر عملکرد صندوق ها و بازارهای میوه و تره بار افزایش می یابد و با امکان تخلفات بدون بخشش مورد توجه قرار می گیرد.
راد با تأکید بر نقش پشتیبانی سازمان مدیریت میدانی شهر تهران در اقتصاد خانواده از یک طرف و تولیدکنندگان از سوی دیگر ، اظهار داشت: “ما در تلاش هستیم تا شهروندان را در کمترین زمان و با قیمت هایی که مناسب ترین آنها برای توسعه اندک بازار میوه و تره بار و بهبود خدمات مختلف باشد ، توسعه دهیم.” آنها ممکن است به اکثر خدماتی که برای رفع نیازهای روزانه خود نیاز دارند دسترسی داشته باشند.
مدیرعامل سازمان مدیریت صندوق شهر تهران با اشاره به تعداد فزاینده ای از افراد آلوده به ویروس تاج و هشدارهای بهداشتی به ساکنان با نام “پوشیدن ماسک” ، “پوشیدن دستکش” و “حفظ فاصله فیزیکی” به عنوان سه اصل خرید از جعبه های میوه و طارع بار خواستار است. برای اینکه شهروندان به این اصول پایبند باشند و نشان دهند: با توجه به اینکه در تمام ساعات کار میوه و تره فرنگی و بازار از 8 صبح تا 1 بعد از ظهر و از 3 بعد از ظهر تا 8 عصر ، محصولات مورد نیاز شهروندان می توانند به راحتی تهیه می شود ما می توانیم از مشتریان بخواهیم که ساعات شخصی بیشتری را برای حضور در این مراکز انتخاب کنند.