پرداخت مطالبات و معوقات کارکنان سلامت، برقراری فوق‌العاده‌های خدمات شغلی و تامین نیروی انسانی

سید کامل تقوی نژاد ، معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت ، دارو و آموزش پزشکی ، از توافق اخیر بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت بهداشت برای بهبود منابع انسانی خبر داد و گفت: سازمان برنامه و بودجه و توافق نامه بلافاصله با تخصیص و تأمین منابع لازم ، شاهد بهبود سیستم پرداخت حقوق و مزایا ، پرداخت مطالبات و معوقات پرسنل ، استقرار یک سیستم بهداشتی پرسنل برجسته در رده های شغلی مختلف و جذب نیرو به ویژه برای مراکز خواهیم بود. جدید. ما اقدام آغازین خواهیم بود.

به گزارش دکترنامه ، تقوی نژاد افزود: در چند ماه گذشته و به ویژه پس از بسیج ملی علیه کرونا و تلاش های مدافعان بهداشت ، یکی از نگرانی های جدی وزارت بهداشت پیگیری و حل و فصل مسائل مربوط به منابع انسانی به عنوان یک سرمایه سازمانی بی بدیل است. بیشتر این نگرانی ها در جلسه اخیر وزرای بهداشت و کرسی برنامه و بودجه سازمانی و با دکتر برطرف شد. نوبخت و دستورات وی ، بسیاری از موانع و مشکلات در زمینه منابع انسانی ، به ویژه در پرداخت حقوق مشخص خواهد شد. ما به مزایای اشتغال و نیروی کار نیاز داریم.

وی در پایان تأکید کرد: منابع انسانی سرمایه ضروری هر سازمانی بلکه هر جامعه ای است و در ماه های اخیر طرفداران بهداشت این مهم را به بهترین شکل در تأمین و ارتقا health سلامت و حتی سلامتی مطرح کرده اند. امنیت روانی و اجتماعی مردم ایران. “

به گفته وبدا ، او امیدوار است که این مراحل تا حدی جبران تلاش و مجاهدت عزیزان در ماه های اخیر را جبران کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا