دسترسی تولیدکنندگان غذا و دارو به نتایج آنالیز الکترونیکی

مقدسی با بیان اینکه سیستم شبکه آزمایشگاه ملی سازمان غذا و دارو با تلاش متخصصان و مهندسان در زمینه غذا و دارو و همچنین همکاری در بخش خصوصی از اهرم فشار استفاده کرده است ، افزود: سلامت محور بودن ، سایر ویژگی ها مانند امکان دستیابی به روش های استاندارد آزمایش اخیراً ، دسترسی به محدودیت های آزمایش مجاز که توسط سازمان غذا و دارو و ثبت نام آزمایشگاه شرکت تولید کننده تأیید شده است نیز موجود است.
از جمله ویژگی های این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت اشخاص حقوقی به منظور مشاهده برگه های تحلیل ، ثبت و ارسال نمونه به آزمایشگاه ها و ثبت آزمایشگاه های شرکت های تولیدی
  • ثبت نام اشخاص حقیقی از جمله مسئولان فنی ، عموم مردم و صاحبان مشاغل برای ثبت نام و دریافت نمونه در سیستم
  • درخواست مجوز بهره برداری برای آزمایشگاه های شریک ، آزمایشگاه های منطقه آزاد و آزمایشگاه های تولید و اعتبار رسمی
  • درخواست تأیید اصولی را برای آزمایشگاه مجاز ارسال کنید
  • امکان ارسال برنامه های صدور گواهینامه GLP

مقدسی در ادامه افزود: با توجه به امکان تأیید همه فرم های الکترونیکی گزارش های آزمایش مبتنی بر کالاهای بهداشتی در شبکه آزمایشگاه های ملی و بخشنامه دکتر محمدرضا شن ساز ، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو به کلیه ارگان ها و سازمان های ذیربط. از جمله گمرک و مالیات جمهوری اسلامی ، سازمان ملی استاندارد ، وزارت امور داخلی ، سازمان بازرسی کل ، نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ، ستاد مبارزه با قاچاق انسان ، سازمان دامپزشکی ، وزارت جهاد کشاورزی ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، دادگستری ، سندیکاهای تولید مواد سازمان های مواد اولیه دارویی و جمع آوری و فروش اموال؛ از هم اکنون ، فقط برگه های گزارش تست الکترونیکی صادر شده از طریق این شبکه ، که قابلیت تأیید را دارند ، معتبر هستند و می توانند در مراجع قانونی ایالتی استناد شوند ، و سایر برگه های گزارش صادر شده در خارج از این شبکه ، فاقد اعتبار و مورد تأیید سازمان غذا و دارو هستند. دارو نیست

دکتر. مقدسی در مورد مجوزهایی که می توان در این سیستم گرفت: متقاضیان می توانند پس از بررسی اسناد و مطابق با قوانین و شرایط توافق شده توسط سازمان و تأسیس آزمایشگاه و مجوزهای بهره برداری ، تأیید اصل (اجازه اولیه ایجاد یک آزمایشگاه به متقاضی داده شود) را دریافت کنند. (مجوز صادر شده پس از تأیید توانایی آزمایشگاه برای انجام فعالیت های آزمایشی از طریق بررسی اسناد ، بازرسی و تأیید توسط کمیته فنی ، برای شروع آزمایشگاه در محدوده عملکرد مصوب مطابق با مقررات مربوطه) پس از اتمام ثبت نام و احراز هویت در محل ، درخواست آنها را در صفحه کاربر ثبت کنید .

وی در پایان ، مثالی زد ، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای دسترسی به اطلاعات شبکه آزمایشگاه می توانند از طریق سایت https://fdlabnet.fda.gov.ir/ ثبت نام کنند ، وی تأکید کرد ، همکاران ما در مرکز تماس 91301308 آماده پاسخگویی و راهنمایی سوالات هستند از تولید کنندگان و واردکنندگان محترم.

2121

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا