دکترنامه – ببیند | رونمایی از غول جدید خودروسازی چین

خبرآنلاین - ببیند | رونمایی از غول جدید خودروسازی چین

آفرود چینی “Bike” شباهت زیادی به جیپ Wrangler دارد و در تریم های S ، P ، C و SE موجود است.

امروز ما می خواهیم یک شاسی بلند جدید از گروه اتومبیل چین را به شما معرفی کنیم. محصول دیگر از برند پکن ، شاسی بلند آفرودیت به نام BJ40 است که در زیر به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت. البته ، تاریخ تولید BG40 از سال 2013 آغاز شد ، زمانی که با نام تجاری Bike راه اندازی شد ، اما در سال های اخیر ، BG40 با نام تجاری پکن ارائه شده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید؛ این محصول شباهت زیادی به جیپ Wrangler دارد. این خودرو در تریم های S ، P ، C ، و SE موجود است. قیمت در بازارهای خارج از کشور از حدود 24000 دلار شروع می شود.

از نظر ابعاد؛ BG 40 به طول 4645 میلی متر ، عرض 1925 میلی متر و ارتفاع 1871 میلی متر ساخته شده است. فاصله محورها برابر با 2745 میلی متر است.

برای شکل های بالا باید 2080 تا 2115 کیلوگرم برای وزن خالص و همچنین 220 میلی متر برای فاصله زمین تا زمین ماشین اضافه کنیم.

در داخل کابین طراحی جذابی وجود دارد که شامل نمایشگر آمپ دیجیتال 12.3 اینچی ، صفحه اصلی 10 اینچی ، پشتیبانی از سیستم فرمان صوتی ، تهویه هوشمند و موارد دیگر است.

از ویژگی های ایمنی آن می توان به ABS ، EBD ، سیستم پایداری الکترونیکی ، ترمز دستی اتوماتیک ، دوربین عقب ، استارت بدون کلید و … اشاره کرد.

در قسمت پیشرانه از یک مدل 2 لیتری توربو با 215 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور استفاده شده است. این دستگاه با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ZF هماهنگ شده است. یک سیستم محرک چهار چرخ به عنوان یک گزینه ارائه می شود و دارای کنترل الکترونیکی همزمان است. دوچرخه ها از موتورهای 2.3 و 2.4 لیتری برای این محصول استفاده کرده اند.

منبع: عصرایران
265 256

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا