چرا تبلیغات شهری نمایشگاه کتاب کم است؟

چرا تبلیغات شهری نمایشگاه کتاب کم است؟

تبلیغات شهری نمایشگاه کتاب تهران نسبت به سال های گذشته کمتر شده است. معاون اجرایی نمایشگاه کتاب در واکنش به این موضوع می گوید: ما به تعهداتمان عمل کردیم. از شهرداری بپرسید.

به گزارش دکترنامه مهدی اسماعیلی راد معاون امور ناشران سی وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درباره اینکه چرا وضعیت تبلیغات شهری نمایشگاه مثل سال گذشته نیست اظهار کرد: سازمان زیباسازی و دوستان شهرداری باید پاسخگوی این موضوع باشند. قراری که داشتیم این بود که در سطح شهر تبلیغات بیشتری انجام بدهند؛ اما همکاری خوبی نسبت به ادوار گذشته نداشتند.

او درباره اینکه توافق ها در این زمینه در مترو به چه شکل بوده است توضیح داد: قرار بود دوستان  مجموعه همشهری تبلیغات گسترده ای داشته باشند درباره این موضوع هم انتقاد کردیم و گفتند رفع می ‏شود؛ اما تا آنجایی که اطلاع دارم تبلیغات تبلیغات قابل توجهی نبوده است.

اسماعیلی راد درباره اینکه آیا انتقادها به عملکرد شهرداری به آن ها منتقل شده است گفت: بله منتقل شده است آن ها گفتند رفع می کنیم اما تا الان که نمایشگاه از نصفه هم رد شده رفع نشده است.

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب درباره تعهدات شهرداری و نمایشگاه کتاب توضیح داد: تعهدمان نسبت به مجموعه شهرداری را انجام دادیم و  در بخش شبستان فضاهای بیشتری را در اختیار دوستان گذاشتیم. هیچ سالی این عزیزان در شبستان پاویون به عنوان فضای تهران دوست داشتنی نداشتند. درحال حاضر همشهری فضای جداگانه ‏ای دارد نشر شهر و سازمان زیباسازی هم همین طور؛ ولی متاسفانه تبلیغات شهری ضعیف است و بازخورد خوبی برای مردم نداشته است. امیدوارم این موضوع بهتر شود.

او افزود: این دوستان متراژی را برای بیلبوردها مطرح کرده بودند که حالا می ‎گویند انجام شده ولی به نظر ما انجام نشده است. یعنی خروجی ای که خودم مردم و سایر دوستان دیدیم نشان می ‎دهد که اتفاقی که باید نیفتاده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا