نخستین کامیون های حامل واکسن فایزر راهی بیمارستان های آمریکا شد

اخبار آفتاب:

گوستا پرنا ، مدیر عامل Sarp Speed ​​که واکسن کرونا را توزیع می کند ، گفت: “انتظار می رود Pfizer 2.9 میلیون واکسن ویروس کرونا را از طریق FedEx و UPS توزیع کند.” .

واکسن های توزیع شده توسط مارشال ایالات متحده محافظت می شود تا اطمینان حاصل شود که با خیال راحت برای واکسیناسیون به سیستم بیمارستان منتخب منتقل می شود.

مدیر عامل شرکت فایزر آلبرت بورا گفت این شرکت از کارخانه های خود در میشیگان ، میسوری و ماساچوست برای تولید و توزیع سریع واکسن استفاده می کند.

بورا در بیانیه ای ضمن تشکر از کارکنان شرکت گفت: “تلاش های علمی آنها واکسنی ارائه کرده است که می تواند به پایان دادن به ویران کننده ترین همه گیری در یک قرن گذشته کمک کند.”

اولین محموله واکسن کرونا در حالی تحویل می شود که سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده اضطراری از واکسن فایزر را در عصر جمعه تأیید کرد.

مقامات بهداشتی ایالات متحده ، خدمات حمل و نقل و بیمارستان ها اکنون برای آماده سازی واکسیناسیون آماده به کار هستند. سیستم بهداشت عمومی این ایالت نیز قصد دارد واکسیناسیون را از صبح دوشنبه آغاز کند.

شرکت فایزر با دولت ایالات متحده توافق کرده است که 100 میلیون دوز واکسن را تا مارس (اوایل آوریل) تأمین کند. براساس این توافق نامه ، واکسن به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

در حال حاضر ایالات متحده نزدیک به 16 میلیون نفر مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب دارد و حدود 300000 نفر بر اثر این بیماری در این کشور جان خود را از دست داده اند. حتی اگر این واکسن برای اولین بار منتشر شده است ، مقامات پزشکی ایالات متحده هنوز توصیه می کنند از ماسکی که 2 متر دورتر است استفاده کنید و از دوره های غیر ضروری به ویژه در سال جدید خودداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا