واشنگتن دی.سی به شکل پادگان نظامی در آمد/ ایجاد منطقه سبز در قلب آمریکا

همزمان با استقرار بیش از 20،000 نیروی گارد ملی در اطراف محل مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب ایالات متحده جو بایدن در اطراف واشنگتن دی سی ، این شهر محاصره شده و از نظر منطقه ای است. سبز بغداد آمده است.

به گزارش وب سایت دیلی میل ، سرویس مخفی آمریکا که مسئول اطمینان از ایمنی کامل مراسم تحلیف بایدن است ، از برنامه های خود برای اعمال محدودیت در دسترسی به مکان های خاص خبر داده است.

علاوه بر بسیج 20 هزار سرباز گارد ملی ، جاده های اطراف آن بسته شده و سیم خاردار بر روی حصاری که در اطراف محل افتتاحیه در تپه کاپیتول (کنگره) قرار دارد نصب شده است.

طبق روزنامه های انگلیسی ، هزاران نفر از نیروهای مسلح در خیابان های اطراف گشت زنی می کنند ، حصارهای آهنی غیر صعود شده در اطراف تپه کاپیتول نصب شده و جاده های منتهی به منطقه بسته شده است.

واشنگتن دی سی – “مناطق سبز” – مناطق سبز مناطق تحت نظارت امنیتی را نشان می دهد – مراسم تحلیف در مقابل کنگره برگزار می شود (راست).

سرویس پارک ملی روز جمعه اعلام کرد که به درخواست سرویس مخفی مرکز خرید پارک ملی در مرکز واشنگتن دی سی را که هر ساله در هنگام افتتاح مشغول بود ، تعطیل می کند.

مناطق اطراف کاخ سفید ، از جمله شریان اصلی از ویرجینیا به واشنگتن و شرق و غرب ، نیز بسته شد.

به غیر از گارد ملی ، هزاران پلیس برای محاصره محل افتتاح و محافظت از آن در برابر خشونت های احتمالی مستقر شده اند.

متیو میلر ، رئیس ستاد واشنگتن ، روز جمعه به سرویس مخفی گفت: “ما نمی توانیم اجازه دهیم که هرج و مرج و فعالیت غیرقانونی که هفته گذشته ایالات متحده و جهان شاهد آن بودند ، تکرار شود.”

موریل بوئر ، شهردار واشنگتن روز جمعه نیز به خبرنگاران گفت که اقدامات امنیتی در واشنگتن دی سی ، حتی پس از تحلیف به دلیل حملات طرفداران ترامپ به کنگره و آنچه وی “حمله های افراط گرایان سفیدپوست” توصیف کرد ، ادامه خواهد داشت.

رئیس گارد ملی آمریکا همچنین به معاون رئیس جمهور ترامپ مایک پنس گفت که وی تعداد نیروهای خود را به حدود 21000 نفر افزایش داده است.

در عملیات مشترک امنیتی ، اداره تحقیقات فدرال (FBI) ، گارد ملی ، سرویس مارشال ایالات متحده ، پلیس محلی و سایر آژانس های فدرال تحت فرماندهی سرویس مخفی ایالات متحده قرار خواهند گرفت تا مقدمات افتتاح را فراهم کنند.

در همین حال ، روز گذشته وزارت دفاع ایالات متحده با استقرار 25000 نیروی امنیتی برای تأمین امنیت مراسم تحریم بایدن موافقت کرد.

در همین حال ، دو تیم رئیس جمهور منتخب جو بایدن ، که تصمیم گرفتند روز دوشنبه سفر قطار خود را از ویلمینگتون ، کارولینای شمالی به واشنگتن آغاز کنند ، به دلیل افزایش نگرانی های ایمنی ، سفر را لغو کردند.

وب سایت بلومبرگ با اشاره به حملات طرفداران ترامپ به کنگره و اعزام نیروهای آمریکایی به پایتخت برای تأمین امنیت مراسم تحلیف بایدن ، گزارش داد: “واشنگتن به شهری تبدیل شده است که به نظر می رسد برای جنگ آماده می شود.”

بسیاری از مغازه ها و ساختمانها در واشنگتن دی سی نیز از ترس شورش احتمالی طرفداران ترامپ در روز تحلیف شروع به تقویت ساختمانهای خود کردند.

آمادگی ها هفته گذشته و هنگامی که کنگره ایالات متحده آرا from کالج انتخاباتی برای تأیید نتایج انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر را شمرد ، ترامپ از طرفداران خود خواست تا به اصطلاح تظاهرات مسالمت آمیز برگزار کنند.

انتهای پیام / 4106 / ص

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا