آغاز پویش سراسری رحمت به یاد جانباختگان کرونا و شهدای سلامت

دبیر جنبش ملی رحمت از آغاز این حرکت و قرائت قرآن و پایان دعای یادبود شهدای کرونا و شهدای سلامتی تا آخرین پنجشنبه سال جاری خبر داد.

به گزارش دکترنامه ، علی حیدری در این باره اظهار داشت: یک سال پس از شیوع ویروس کرونا ، که منجر به کشته شدن بیش از 60 هزار هموطن و ده ها مدافع بهداشت شد ، ایرانیان در یک حرکت گسترده فرهنگی و معنوی از آیات قرآن و هزاران سوره صلوات به آنها تسلیت گفتند مرگ کرونا و شهدا مظلوم واقع می شوند.

وی ادامه داد: الزامات تاجگذاری و لزوم رعایت پروتکل ، از جمله فاصله اجتماعی ، برگزاری مراسم تشییع جنازه و یادبودهای مربوط به مرگ کرونا و دیگر افرادی را که طی یک سال گذشته فوت کرده اند ، غیرممکن کرده است. بنابراین ، تصمیم گرفته شد که در طول هفته از روز پنجشنبه (12 مارس) ، همزمان با بیداری لطف به جهان ، تا آخرین پنجشنبه سال ، که طبق سنت خوب ، سالگرد مردگان ، پاهالا است. این برای روح مردگان است ، به ویژه کسانی که در اثر کرونا جان خود را از دست داده اند و شهدایی که از سلامتی خود دفاع می کنند.

به گفته دبیر نهضت ملی رحمت ، این جنبش توسط خیریه امداد عاشورا و با همکاری شبکه های مختلف رسانه ملی و همچنین وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با همکاری نهادهای فرهنگی و سایر رسانه ها آغاز خواهد شد.

در پایان ، حیدری از همه سطوح جامعه ، به ویژه جوانان ، دعوت می کند تا در این حرکت معنوی شرکت کنند: (ایالات متحده آمریکا) با مراجعه به وب سایت iporse.ir ، در این حرکت فرهنگی شرکت کرده و از این روحیه خوب و نشاط معنوی بهره مند شوید. جنبش.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا