رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در تهران به ۷۶ درصد رسید

فرماندار تهران با اشاره به همکاری پلیس در حوزه بهداشت و اعمال فاصله اجتماعی و تبعیت از پروتکل های بهداشتی گفت: رعایت فاصله اجتماعی در تهران به 76 درصد رسیده است که به یکی از استان های برتر تبدیل شده است.

به گزارش دکترنامه ، انوشیروان محسنی بندپی در طرح مقامات نوروزی گفت: “من در شب 1400 خوشحالم که در حضور مسئولین پیچیده ترین و دشوارترین وظایف فراهم آوردن شرایط صلح ، امنیت و نظم و نظم برای شهروندان هستم “

وی افزود: من از تمام اقدامات و اقدامات فرماندهی پلیس كه این مجموعه را در موقعیتی قرار می دهند قدردانی می كنم كه به تعبیر رهبر معظم انقلاب در تأمین امنیت و صلح بسیار ارزشمند و قدرتمند است.

وی ادامه داد: امنیت یکی از اساسی ترین م componentsلفه هایی است که بعد متفاوتی از توسعه را در جامعه ایجاد می کند. امروز پلیس در فعالیت های مختلف خود عملکرد ارزنده ای دارد و این چیدمان در تهران بزرگ از ویژگی های خاصی برخوردار است. تهران با 12 میلیون نفر جمعیت که هر جنایت خلبانی در تهران مشاهده می شود. در چنین شرایطی برقراری نظم و صلح دشوارتر از جاهای دیگر است.

فرماندار تهران با اشاره به اقدام پلیس در تهران بزرگ گفت: پلیس امروز با استفاده از توان و ظرفیت خود شرایط خوبی را فراهم كرده است ، بنابراین شاهد افزایش هشت درصدی كشف هستیم. 96 با 29 درصد جرم در تهران ، سهم کشور در سال جاری به 20.5 درصد کاهش یافته است ، که نشان دهنده استفاده از تمام ظرفیت ها در زمینه جرم است.

وی تأکید کرد: در بخش بهداشت ، پلیس در کنار کادر پزشکی ایستاده و نقش موثری در اجرای فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی دارد. در حال حاضر ، رعایت فاصله اجتماعی در تهران به 76٪ رسیده است که به یکی از استانهای برتر تبدیل شده است و این مهم جز با سخت کوشی پلیس محقق نمی شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا