شیب صعودی ابتلا و بستری‌های بیمارستانی در بوشهر /رشد هشت برابری کرونا

دکترنامه / بوشهر دبیر ستاد تاجگذاری استان بوشهر گفت: روزانه بین 60 تا 65 بیمار تاج در بیمارستان بوشهر بستری می شوند.

سعید کشمیری در اولین جلسه ستاد کرونا در استان بوشهر در سال 1400 افزود: بی توجهی به پروتکل های بهداشتی ، افزایش دوره ها ، برگزاری عروسی و جشن ها ، جشن ها و عدم توجه به محدودیت ها در شهرهای نارنجی از جمله دلایل افزایش بیماری عروق کرونا قلب است. . .

وی از افزایش شیوع بیماری کرونا قلب و بستری شدن در بیمارستان خبر داد و گفت: تعداد بیماران کرونا قلب در استان بوشهر نسبت به دی ماه سال گذشته هشت برابر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افزایش شیوع بیماری عروق کرونا قلب گفت: در حال حاضر بیش از صد و سی میلیون نفر در جهان به بیماری عروق کرونا قلب مبتلا هستند که ایالات متحده ، هند و برزیل بیشترین تجربه را دارند. .

دبیر ستاد کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه بیش از دو میلیون و 818 نفر در جهان بر اثر بیماری عروق کرونا جان خود را از دست داده اند ، گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا قلب در ایران یک میلیون 800 هزار نفر است و به علاوه: 62 نفر هزار و 665 نفر در ایران بر اثر بیماری کرونا قلب فوت کرده اند و اکنون تعداد افراد آلوده در ایران بیش از 10 هزار نفر در روز است.

کاشمر تعداد بیشتری از شهرهای قرمز و نارنجی کشور را اعلام و خاطرنشان کرد: استان بوشهر دارای 4 شهر در نارنجی و 6 شهر در زرد است که تعداد افراد مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب هر روز نسبت به روزهای گذشته در حال افزایش است.

وی از اضافه شدن 120 مورد جدید بیماری کرونا قلب در استان بوشهر شب گذشته خبر داد و جزئیات داد: در اسفند سال گذشته وضعیت عروق کرونا استان بوشهر وخیم نبود و به طور متوسط ​​روزانه 60 نفر در بیمارستان بستری می شدند ، اکنون این تعداد 166 نفر در بیمارستان بستری هستند. در بخش عروق کرونا. به بیمارستان استان بوشهر رسیده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا