انتقاد نمایندگان پرستاران در آمریکا از لغو مقررات استفاده از ماسک

بزرگترین اتحادیه پرستاری ایالات متحده با انتقاد از رهنمودهای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) برای پایان دادن به نیاز به ماسک پس از واکسیناسیون ، آن را تهدید کننده زندگی بیماران ، پرستاران و سایر اعضای کادر پزشکی دانست.

به گزارش دکترنامه ، هفته گذشته ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده اعلام کردند افرادی که کاملاً علیه Covid-19 واکسینه شده اند می توانند از ماسک زدن خودداری کنند و در بیشتر موارد از مردم دور باشند.

انجمن پرستاران ایالات متحده اکنون از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری به دلیل توصیه جدید خود مبنی بر غیرضروری بودن ماسک انتقاد می کند و می گوید این تصمیم زندگی بیماران ، پرستاران و سایر اعضای کادر پزشکی را تهدید می کند.

طبق دستورالعمل انجمن پرستاری ، آخرین دستورالعمل های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده از نظر علمی تهیه نشده اند ، از سلامت عمومی محافظت نمی کنند و زندگی بیماران ، پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان های سراسر کشور را تهدید می کنند.

به گزارش دکترنامه ، به نقل از اسپوتنیک نیوز ، این اتحادیه تأکید کرد: اکنون زمان رفع محدودیت ها نیست و ما از اقدامات اساسی انتقاد می کنیم زیرا هنوز در میان کشنده ترین اپیدمی در یک قرن گذشته هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا