پایگاه واکسیناسیون خودرویی باغ پرندگان تهران به بهره برداری رسید

پایگاه واکسیناسیون Covid برای 19 وسیله نقلیه در پارک پرندگان تهران با همکاری دکتر انجام می شود. زالی

به گزارش دکترنامه ، دکتر. علیرضا زالی امروز دوشنبه در مراسم افتتاح پایگاه واکسیناسیون Covid با 19 وسیله نقلیه در شمال تهران که در پارک پرندگان واقع شده است ، گفت.

وی با گرامیداشت سالگرد آزادسازی خرمشهر افزود: در حال حاضر زحمتکشان در بخش بهداشت و مدافعان جدی بهداشت و مراقبت تلاش مضاعفی برای خدمت به مردم کشور انجام می دهند.

فرمانده عملیات کنترل بیماری کرونا در کلان شهر تهران اظهار داشت که ایجاد مرکز واکسیناسیون بدون حمایت نهادهای مختلف از جمله دولت شهر ، هلال احمر ، پلیس ، اداره کل تربیت بدنی ، تربیت. ، سپاه و بسیج. شصت و یکمین مرکز واکسیناسیون جامع از این مجموعه افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در مرحله اول و دوم واکسیناسیون ایجاد 80 مرکز جامع واکسیناسیون را هدف قرار داده بود ، افزود: دستیابی به این هدف با تلاش سه دانشگاه علوم پزشکی امکان پذیر است.

زالی با اشاره به تراکم بالای جمعیت ، مهاجرت و سطح بالای توسعه در منطقه 4 شهر تهران ، این منطقه را یکی از نقاط داغ Covid 19 در هنگام شیوع بیماری می داند.

افراد بالای 65 سال 82٪ مرگ و میر در تاج چهارم افزایش می یابد

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با تأکید بر اینکه تلاش ها برای واکسیناسیون این گروه سنی متمرکز است ، اظهار داشت: 82٪ مرگ و میر در چهارمین شورش ویروس کرونا مربوط به گروه سنی 65 سال به بالا است.

به گفته مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، وی ادامه داد: تا به امروز 65 درصد افراد بالای 75 سال واکسن و بین 18 تا 20 درصد افراد بالای 70 سال واکسن زده اند.

زالی امیدوار است که در آینده ای نزدیک ، با افتتاح سایر مراکز اجتماعی ، روند واکسیناسیون تسریع شود.

محمد محمد دوست ، شهردار منطقه 4 تهران درباره فعالیت پایگاه واکسیناسیون خودرو نیز توضیح داد: در حال حاضر پایگاه با سه غرفه فعالیت می کند و ما آماده هستیم تعداد غرفه ها را به 6 غرفه برسانیم.

وی امیدوار است که با گسترش مرکز واکسیناسیون و آمادگی برای واکسیناسیون جمعیت جوان ، خدمات مناسبی به مردم تهران ارائه شود.

به گفته تبلیغات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، سرهنگ اکبر بختیاری جانشین پایگاه نصر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از این مراسم ضمن قدردانی از زحمات کارکنان بهداشتی در هنگام شیوع ویروس کرونا و حمایت های شهرداری برای راه اندازی یک مرکز واکسیناسیون ، اعلام برنامه ریزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کمک به کار کردن یک پایگاه واکسیناسیون دیگر در تهران در آینده نزدیک.

زینب نصیری ، مدیر کل بهداشت شهر تهران ، همچنین با اشاره به همکاری های بین بخشی و هم افزایی بین آژانس های مختلف دولتی برای مقابله با کرونا ، از تلاش مقامات و متخصصان دولتی در واکسیناسیون مردم ابراز امیدواری کرد

وی همچنین آمادگی خود را برای استفاده از تمام ظرفیت و زیرساخت های شهر تهران برای کمک به تسریع در واکسیناسیون شهروندان اعلام کرد.

در پایان این مراسم که همزمان با گرامیداشت روز آزادی خرمشهر بود ، خانواده شهید داوود مردانشاه از دکتر تشکر کردند. زالی و سایر مقامات.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا