واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران به اظهارات روز گذشته نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: روز گذشته در بحث و گفتگو بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ، موضوعات مطرح شده کاملا ناعادلانه بود و تلاش و خدمات بیش از 16 ماه مدافعان بهداشت را نادیده گرفت.

به گزارش دکترنامه ، دکتر عباسعلی کریمی در جشن روز جهانی ایمنی غذا که قبل از وزیر بهداشت در سالن دارالفنون دانشگاه برگزار شد ، اظهار داشت: همه این تلاش ها ، فرسودگی و اضطراب زیاد برای نیروهای نظام سلامت از بالاترین تا کوچکترین خدمات واحدهایی در مناطق دور افتاده کشور در مبارزه با کرونا که برای کار شبانه روزی قابل تحسین است.

وی اضافه کرد: این بسیار ناعادلانه است که ما در این بحث صحبت می کنیم و قضاوت هایی را می بینیم که بسیار دور از آنهایی است که دارای درجه علمی معتبر هستند. به عنوان کسی که در سیستم بهداشت کار می کند و از ابتدای مبارزه با این بیماری حضور داشته است ، من در ابتدا به وزیر بهداشت ، نمایندگان ، وزارت بهداشت و همه سربازانی که در زمینه بهداشت خدمت می کردند ، اطلاع می دهم که صادقانه و خسته نباشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: جالب است که مهمترین مسئله کشور ، جایی که امروز بیش از 80 هزار ایرانی جان خود را از دست داده اند ، در بحث اول و دوم کمترین نبوده است. اگرچه ناسپاس هستند اما می توانند به خانواده های داغدیده و خانواده های شهدای مدافع سلامتی تسلیت بگویند.

به گزارش وبدا ، دکتر کریمی تأکید کرد: در دانشگاه علوم پزشکی تهران ، در همه رده ها ، ما شهدای سلامت را به کشور تقدیم می کنیم و کمی خسته شده ایم زیرا در آن سطح ، شاهد این همه بی احتیاطی ، بی دقتی و بی ذوقی هستیم. من به عنوان یک شهروند از وزیر بهداشت و همه اختیارات نظام سلامت تشکر و عذرخواهی می کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا