اولین رجزخوانی بنت علیه حماس

طبق رسانه های رژیم صهیونیستی ، بنت این سخنان را در سالگرد کشته شدن شبه نظامیان صهیونیست در نبرد گسترده 2014 اسرائیل علیه غزه بیان کرد.

وی در این مراسم که اولین حضور رسمی وی به عنوان نخست وزیر بود ، گفت: “تقریبا هفت سال می گذرد و جنگ به دلیل وجود ما هنوز ادامه دارد.”

بنت ادعا می کند: دشمن ما قانون است [بازی] آنها می دانند و ما هرگز از خشونت یا شلیک موشک عقب نخواهیم نشست.

جانشین نتانیاهو اظهار داشت: “صبر ما تمام می شود. مردم اطراف نوار غزه شهروندان درجه دو اسرائیل نیستند و همچنین در سودروت ، اشكلون یا آلومیم زندگی نمی كنند ، همه آنها حق دارند در سلامتی و امنیت مانند شهروندان اسرائیلی. “

به نقل از بنت گفت او هیچ اشاره ای به حمله همه جانبه رژیم صهیونیستی به رژیم کودک کش که در پی حمله 12 روزه منجر به کشته شدن 257 فلسطینی و مجروحیت و آوارگی هزاران نفر دیگر شد ، نکرد.

ارتش اسرائیل از 10 ماه مه به مدت 12 روز حمله هوایی ، زمینی و دریایی به نوار غزه را آغاز کرد ، اما انتظار نداشت که با حمله موشکی جبهه مقاومت فلسطین روبرو شود.

در طول 12 روز جنگ ، بالهای نظامی “جنبش حماس” و “جهاد اسلامی” در طول 12 روز جنگ با استفاده از صدها موشک و موشک پیشرفته و تغییر تاکتیک های خود و به گفته یک اشغالگر ، به حملات صهیونیست ها پاسخ دادند. منبع ، بیش از 12000 موشک و موشک به سرزمین اشغالی اصابت کرد.

این اقدام باعث شد كابینه صهیونیست ها پس از 12 روز ناتوانی در متوقف كردن حملات موشكی گروه های مقاومت در غزه ، با آتش بس موافقت كنند ، اقدامی كه بسیاری آن را دلیل عدم موفقیت نتانیاهو در جلب رای اعتماد كنست می دانند.

311311

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا