پیش بینی تمهیدات بهداشتی، اجرایی و نظارتی در هشتمین انتخابات نظام پزشکی

انتخابات اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ و شهرستانهای استان با شرایط لازم توسط هیئت اجرایی و ناظران از ساعت 8:00 تا 20:00 جمعه 4 تیرماه برگزار می شود.

به گزارش دکترنامه ، دکتر. عباس مسجدی آرانی ، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی استان تهران ، تأکید کرد که با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان برگزار کننده انتخابات ، کلیه تمهیدات لازم از جمله الزامات بهداشتی ، اقدامات اجرایی و نظارتی ، با انواع نامزدهای مجاز از سلایق مختلف ارائه شده است. ما امیدواریم که همه اعضای سازمان نظام پزشکی استان در این انتخابات شرکت کنند و با مشارکت بالا بتوانند به بهترین جامعه پزشکی رای دهند و با اطمینان مسئولیت های چهار ساله سازمان نظام پزشکی را به آنها بسپارند.

وی به اعضای سازمان نظام پزشکی توصیه کرد: همکاران ما سعی کنند زودتر در انتخابات شرکت کنند تا ضمن تأمین فضای مناسب ، به دلیل شرایط کرونا ویروس تاخیر و صف نداشته باشیم.

مسجیدی آرانی همچنین افزود: از همکارانم می خواهم قبل و بعد از رای گیری در مراکز رای گیری و ساختمان ها جمع نشوند تا با توجه به وضعیت عروق کرونا ویروس و انتظارات عمومی از جامعه پزشکی ، اقدامات بهداشتی مناسب باشد. و سلامتی همکاران سخت کوش جامعه پزشکی را تهدید نمی کند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات سازمان نظام پزشکی استان تهران اظهار داشت: قرار است صندوق های رأی در سه ساختمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در ساختمان مرکز همایش های رازی دندانپزشکی ، داروسازی و زایمان در دانشکده دانشکده قرار گیرد. ساختمان پزشکی و آزمایشگاه ها و متخصصان دارای مجوز در ساختمان کتابخانه مستقر هستند.

مسجدی در ادامه به زمان تبلیغات کاندیداها در سازمان نظام پزشکی اشاره کرد و هشدار داد: زمان تبلیغات در ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه 24 ژوئیه به پایان رسیده است و هرگونه تبلیغات توسط کاندیدا بعد از این زمان ممنوع است ، بنابراین محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی ایران در صورت انجام اقدامات تبلیغی تحت نظر قرار گرفته و در صورت تخلف اقدامات قانونی لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به پیشنهاد ارائه شده به هیئت نظارت برای افزایش تعداد صندوق های رأی و مراکز رای دهی و همچنین برآورد صندوق های سیار گفت: با توجه به نبود زیرساخت های الکترونیکی لازم و حتی یک درصد احتمال خطا و از دست دادن حقوق غیرقابل قبول است ؛ افزایش صندوق های رای گیری و مراکز رای دهی و همچنین صندوق های رای گیری سیار ، به طوری که تنها مرکز اخذ رای گیری در تهران دانشگاه علوم پزشکی ایران در کنار برج میلاد است.

مسجدی افزود: بدیهی است با هماهنگی هیئت اجرایی و دانشگاه تهران ، تصمیم بر این شد كه تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات حمل و نقل برای همكاران ، به ویژه شهروندان ، در نظر گرفته شود تا بتوانند در ساعت های مشخص در انتخابات شركت كنند. “

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات سیستم پزشکی تهران گفت: اگرچه اعضای هیئت نظارت در همه مراکز اخذ رأی حضور دارند و کل روند رأی گیری را رصد می کنند ، نامزدها و رأی دهندگان می توانند با شماره تلفن 88622546 هیئت نظارت و 86702803 شورای اجرایی تماس بگیرند. از موارد ضروری مطلع شود.

مسجدی در پایان گفت: هیئت نظارت و هیئت اجرایی به محض پایان زمان رأی گیری بازگشایی صندوق ها و شمارش آرا را آغاز می کنند و نتایج در اسرع وقت اعلام می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا