این ماست، سپری برای سپر دفاعی بدن است

این ماست، سپری برای سپر دفاعی بدن است

ماست غنی شده با پروبیوتیک از دو منظر فوق العاده است و محبوبیت محصول در بین شهروندان نشان می دهد که جای محصول در یخچال خانواده واقعاً خالی است.

این محصول از دیدگاه مسئولیت اجتماعی یک برند بزرگ مانند کاله و همگام با تحولات جهانی در صنایع غذایی ایران و حرکت به سمت استانداردهای بهداشتی اهمیت دارد.

معروف ترین محصولی که برای این منظور عرضه شد ، غنی از پروبیوتیک های الکازی ، و پیشتاز همه محصولات موجود در بازار ، ماست کم چرب است که بر اساس نیاز در بسته بندی های زیبا تولید شده و با رنگ سبز تزیین شده است. مصرف کننده و با قیمت مناسب و آزاد شد.

تولید و عرضه ماست پروبیوتیک در اندازه های مختلف و غنی شده با پروبیوتیک ها ، اگرچه از همان ابتدا برخلاف رقبا و سایر تولیدکنندگان مورد استقبال ساکنان قرار گرفت ، اما افزایش قیمت این محصول جدید و خلاق وجود نداشت.

حقیقت این است که سطح فزاینده آگاهی عمومی از محصول و ویژگی ها و قیمت آن به حدی زیاد شده است که مارک ها و شرکت های بزرگ زیر ذره بین مصرف کننده قرار گرفته اند و دیگر نمی توان برای تبلیغ بازار اغراق کرد تا بازار را به سمت کالاهای شایسته سوق دهد. واقعی ؛ اما تکیه بر بازاریابی و برندسازی پشتیبانی نمی شود.

شبکه های اجتماعی ، رسانه های آنلاین و آموزش های تصویری و به طور کلی تلفن های هوشمند یکی از کانال های اطلاعاتی است که ماهیت مارک ها و تولیدکنندگان مواد غذایی را در کوتاه ترین زمان ممکن به شهروندان منتقل می کند.

بنابراین ، می توان گفت که عصر دیجیتال دنیای امن تری برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است و عملکرد نام تجاری ، به ویژه در زمینه محصولات سریع مصرف کننده ، جدی تر می شود. محصولات معمول و پرمصرف که ارتباط مستقیمی با اعتبار مصرف کننده دارند.

بنابراین باید گفت که امروزه مهمترین منتقدان و مروج برندهای مختلف به ویژه برندهای غذایی همان افراد و مشتریان یکسانی هستند که جهت گیری آنها نشان می دهد که آیا از عملکرد برندهای مورد علاقه خود راضی هستند یا خیر.

افزایش رضایتمندی مصرف کننده کاله از گروه محصولات سان با همین مکانیزم انجام می شود و مدیران این برند متوجه می شوند که عموم مردم از عملکرد کاله به ویژه در زمینه سلامت محصولات Sun و البته ، قدردانی می کنند. مشکل عدم افزایش قیمت

این دماسنج م effectiveثر در هفته های اول که تولید و توزیع ماست کم چرب پروبیوتیک کلم پیچ شروع شد ، مورد استقبال گسترده طرفداران مارک محبوب Kale قرار گرفت. این استقبال موفقیت این پروژه اجتماعی ، بهداشتی و بشردوستانه را نشان داد.

در مورد پروبیوتیک ها چه می دانیم و چه نمی دانیم؟

در یکی دو سال گذشته ، اطلاعات زیادی در مورد خواص پروبیوتیک ها و ماست غنی شده توسط رسانه های جمعی منتشر شده است. نتیجه این اطلاعات خودجوش این بود که پروبیوتیک ها بسیار محبوب شدند. زیرا در این زمان خانوارها به خوبی از خواص و مزایای این محصولات آگاه هستند. اما آنچه بسیاری از مردم نمی دانند این است که عمر پروبیوتیک های ماست بین 7 تا 10 روز است.

بنابراین ، خریداران ماست پروبیوتیک کم چرب باید به تولید و تاریخ انقضا روی بسته بندی این محصول توجه زیادی داشته باشند.

با این حال ، مصرف ماست در گذشته ممکن است عوارض جانبی نداشته باشد و حتی بسیار خوشمزه باشد. با این حال ، تاریخ انقضا کلم پیچ کم چرب به این معنی است که مصرف کنندگان ماست ساده مصرف می کنند و ماست پروبیوتیک مفید نیست.

خلاقیت مورد استفاده در تولید کلم ماست کم چرب و خانواده محصول آن ، که چربی بسیار کمی دارد و حدود 5 درصد است ، به افرادی که به خوردن ماست پرچرب محدود شده اند اجازه می دهد تا طعم یکسان ماست سالم و مفید را تجربه کنند. با سازمان سبز رنگ مشخص شده است (منظور گروه محصولات در گروه محصولات است که طبق نظر سازمان غذا و دارو کاملاً سالم است).

این محصول همیشه تاریک از اندازه کاله به طور مداوم در همه فروشگاه های کشور و برخی کشورهای دیگر به وفور یافت می شود.

از سوی دیگر ، ماست کم چرب دارای مزیت مضاعفی برای کسانی است که نمی توانند اسید لاکتیک موجود در شیر را هضم کنند.

باکتری های پروبیوتیک مورد استفاده در این محصول و روند ویژه تولید آن به مصرف کنندگان حساس به لاکتوز این امکان را می دهد که ماست را بدون نگرانی در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانند و از مزایا و خواص آن بهره مند شوند.

با مصرف ماست ، روده ها عملکرد بهتری خواهند داشت ، هضم غذا آسان تر می شود و علاوه بر سلامت دستگاه گوارش ، سایر اندام های حیاتی بدن در برابر بیماری های مختلف مقاوم خواهند شد.

بنابراین ، عادت به خوردن ماست کم چرب باید از دوران کودکی شروع شود تا برخی از عوارضی که در طول زمان و پس از کودکی بوجود می آید از بین برود.

از آنجا که فواید ماست غنی شده با پروبیوتیک کلم پیچ بسیار زیاد است و حتی می توان چندین کتاب برای توصیف آنها نوشت ، در زیر لیستی کوتاه از عوارض جانبی مصرف ماست کم چرب کلم پیچ وجود دارد که بدن را در برابر آن ایمن می کند:

  • بهبود بیماریهای مختلف مربوط به معده و روده مانند سندرم روده تحریک پذیر ، اسهال ، یبوست و …
  • تنظیم کلسترول بد در بدن انسان و تنظیم آنزیم های مفید در بدن.
  • جلوگیری از عوارض مختلف قلبی عروقی.
  • استخوان های بدن را تقویت می کند و از پوسیدگی دندان و عفونت لثه جلوگیری می کند زیرا سرشار از کلسیم است.
  • اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید از ماست در رژیم غذایی خود استفاده کنید زیرا به بدن کمک می کند چربی ها را بهتر بسوزاند.
  • تحقیقات میانجی اثرات درمانی ماست کم چرب و باکتری های مورد استفاده در تولید آن را در بیماری هایی مانند سرطان ، عفونت ها و آسم نشان داده است.
  • باکتری های مفید موجود در ماست باعث هضم مطلوب غذا می شوند و کسانی که از سوء هاضمه رنج می برند باید ماست را به طور منظم مصرف کنند.
  • ماست علاوه بر اینکه یک غذای خوشمزه و به راحتی قابل هضم است ، از اگزما و کهیر جلوگیری می کند.
  • ماست کم چرب کاله به دلیل داشتن فسفر زیاد ، حافظه را بهبود می بخشد و سرشار از پروتئین و ویتامین است.
  • محققان دانشکده پزشکی دانشگاه شانگهای دریافتند که با تنظیم میکروبیوتای روده ، درمان علائم اضطراب مثبت است.
  • بنجامین مولیش از کالج امپریال لندن معتقد است که مصرف روزانه پروبیوتیک ها برای افراد دارای اضافه وزن ، چاق و سالخورده بسیار مفید است.
  • یک مطالعه شش ماهه نشان داد که این افراد هنگام مصرف منظم پروبیوتیک ها مشکلات تنفسی کمتری را تجربه کردند.

همه این مزایا و خواص اعلام شده توسط دانشمندان مختلف ، باعث شد تا مارک کاله دقیقاً یک سال پیش اعلام کند که “تا اطلاع ثانوی و تا زمان کنترل بیماریهای تنفسی ویروسی و تقویت سیستم ایمنی بدن انسان ، باکتری های پروبیوتیک L.Casei” ماست کم چرب اضافه کنید. “

همانطور که اشاره شد ، این حرکت به موقع ، در راستای حقوق متعالی مصرف کنندگان ، که بر اساس این باور آغاز شد که “حقوق همیشه با مشتری است” ، به سرعت از طریق رسانه های شفاهی رواج یافت. ماست کم چرب کاله تا حد امکان و تشویق و تقویت مدیر کاله.

این جنبش به یک جنبش ملی تبدیل شد و بدون تبلیغات زیادی از سوی کاله گسترش یافت.

این بدان معناست که صداقت در عمل و کیفیت در محصولات و جامعه شناسی آینده نگر برندگان معتبر مهمترین عوامل جلب اعتماد مصرف کننده هستند.

اکنون ، همانطور که در ابتدای این گزارش اشاره شد ، مصرف کنندگان ایرانی دارای یک محصول استراتژیک هستند که طبق رسانه های تخصصی صنایع غذایی ، L-Casei (یکی از مهمترین پروبیوتیک ها که در ساختار سیستم ایمنی بدن شناسایی و مورد مطالعه قرار گرفته است) ، ثروتمند.

رفتار نام تجاری Calais در زمان مناسب افزایش شاخص زندگی هموطنان و ایجاد شرایط برای “زندگی مطلوب” است.

جالب اینجاست که به گفته رضا الوانی ، کارشناس پایش غذا در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، “اصطلاح پروبیوتیک از یک کلمه لاتین و یک کلمه یونانی آمده و به معنای” مادام العمر “است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا