پانزدهمین محموله واکسن کرونا توسط هلال احمر وارد کشور شد

محموله پانزدهمین واکسن کرونا که توسط جمعیت هلال احمر تهیه شده و حاوی 1 میلیون و 110 هزار دوز واکسن است ، امروز پنجشنبه 28 مرداد در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

به گزارش دکترنامه ، دکتر کریم همتی ، رئیس سازمان هلال احمر از واردات محموله جدید واکسن کرونا که توسط هلال احمر تهیه شده است به کشور خبر داد و گفت: با واردات پانزدهمین محموله واکسن کرونا به کشور ، هلال احمر تلاش های خود را برای واردات دو برابر واکسن در ماه سپتامبر دوچندان می کند. به

وی گفت: واکسن ها مانند قبل از هلال احمر از چین به ایران وارد می شود و محموله دریافتی به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در فرودگاه امام خمینی (ره) ارسال می شود.

وی با اعلام اینکه واردات واکسن توسط هلال احمر ادامه دارد ، تاکید کرد: در مجموع 15 محموله شامل 17 میلیون و 60 هزار دوز واکسن کرونا از طریق 17 پرواز به کشور منتقل شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان هلال احمر ، وی با اشاره به تلاش ها و مذاکرات اخیر رئیس جمهور با همتای چینی خود ، افزود: واردات واکسن به 5 میلیون دوز در هفته افزایش می یابد و تا پایان ماه سپتامبر 20 میلیون دوز واکسن به ایالات متحده وارد می شود. این کشور ، تعداد کل واردات را به نزدیک به 40 میلیون دوز می رساند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا