عمومی

پشتوانه علمی و تخصصی به نتیجه‌بخش بودن طرح‌ها کمک می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه استانی آنا از خبرگزاری ایلام، بهروز ناصری در شورای تعامل با بخش خصوصی دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی هیچ حد و مرزی برای حمایت و کمک به بخش خصوصی استانی ندارد و با ده ها متخصص و اعضای هیأت علمی متعهد، آزمایشگاه ها. و کارگاه های فرمانداری ظرفیت زیادی برای توسعه دارد بخش خصوصی و قطعا انجام هر پروژه و هر پروژه ای با پشتوانه علمی و تخصصی به موفقیت پروژه کمک خواهد کرد.

وی با تشریح رویکرد دانشگاه در گام دوم تعامل با صنعت و جامعه با آشکار ساختن توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در زمینه منابع انسانی، فیزیکی و علمی، افزود: در این راستا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام را در قالب یک برنامه ریزی مناسب برای تعامل با صنعت و جامعه قرار داده است. مسئله بخش‌های مختلف توسعه استانی وارد شده است که منجر به تعامل بین دانشگاه‌ها و بخش خصوصی با رشد و پویایی بخش‌های مختلف توسعه استان شده است.


بیشتر بخوانید:

نقش مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی در تدوین سند تحول 1420 شهرستان پیشوا


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تصریح کرد: دیدگاه مسئولان اجرایی استان و به ویژه استاندار ایلام در خصوص حضور این دانشگاه در عرصه پژوهش مثبت است و منتظر حمایت مسئولان ارشد دانشگاه ایلام هستیم. استان و مشارکت بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی در مسائل پژوهشی و تحقق ظرفیت های عظیم استان در زمینه های مختلف. برگزاری شورای تعامل دانشگاه و بخش خصوصی فرصتی برای دریافت ایده ها و پیشنهادات کاربردی برای تعامل سازنده بین دانشگاه ها و بخش خصوصی است و ظرفیت بالای دانشگاه در خدمت تولید و صادرات استان خواهد بود.

فرآیندهای صنعت، واردات و صادرات نیازمند کار علمی و پژوهشی است

رئیس اتاق بازرگانی ایلام همچنین گفت: صنعت استان و فرآیندهای واردات و صادرات و به ویژه حوزه تولید بیش از گذشته نیازمند کارهای علمی و پژوهشی است و قرار گرفتن دانشگاه آزاد اسلامی در این مقوله منجر به هر چه بیشتر خواهد شد. توسعه و شتاب استان.

شعبان فروتن افزود: استان ایلام با منابع بکر خدادادی از جمله زمین بارورنفت و گاز فراوان و مرزهای بین المللی مهران ظرفیت زیادی برای سرمایه گذاری، واردات و صادرات دارد و ورود دانشگاه آزاد اسلامی و ظرفیت بالای این دانشگاه در کنار ظرفیت استانی به نفع مردم استان است.

سازمان نظام مهندسی بیشترین همکاری را با دانشگاه آزاد دارد

رئیس سازمان نظام مهندسی اسلامی همچنین گفت: سازمان نظام مهندسی اسلامی هم اکنون بیشترین همکاری را با دانشگاه آزاد اسلامی دارد و این همکاری ها با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.

عبدالرضا ابوقدره اظهار داشت: بدین ترتیب نظام مهندسی اسلامی آمادگی کامل داشت فعال سازی دفتر نظام های مهندسی جمهوری اسلامی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در استان واسط عراق هم مرز با استان ایلام قرار دارد.

رحمت اله محمدی پور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز موضوعات مطرح شده در جلسه صنعت، تجارت، سرمایه گذاری و … را از موضوعات مهم برشمرد و توضیح داد: با جدیت و همکاری اساتید و کارکنان می توان نقش بیشتر تبدیل شدن به یک منطقه متفاوت.

به گزارش آنا، در این دیدار عادل نوروزی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، مسعود شادمان و فرزاد فیض اللهی کارشناس واردات و صادرات نیز بر نقش آفرینی بیشتر در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کردند. در استان های مختلف

تصویب تداوم حضور اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد ایلام در کمیسیون های اتاق بازرگانی و عضویت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در شورای گفت و گوی بخش عمومی و خصوصی در ایلام از نخستین دستاوردهای این امر بود. ملاقات.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا