پرداخت 100 درصدی نسخه های الکترونیکی فروردین ماه

دکترنامه/ قم مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: برای اولین بار 100 درصد مطالبات فروردین ماه از طریق نسخه الکترونیکی داروخانه ها، پزشکان، درمانگاه ها، دندانپزشکان و آزمایشگاه های قراردادهای تامین اجتماعی قم پرداخت شد.

دکتر. سید مهدی محصل، مدیر درمان استان قم با اشاره به تداوم دغدغه تامین اجتماعی در انجام تعهدات مرکز بهداشت طرف قرارداد و درمانگاه طرف قرارداد، گفت: در سیستم بیمه همه ما در زنجیره خدمات هستیم. و حق بیمه را به موقع بپردازد. این امر به موقع مطالبات دارد و اقتصاد مراقبت بیش از 800 مرکز همکار که به جامعه خدمات می دهند بهتر مدیریت می شود.

مدیرکل مراقبت های استان قم با اشاره به اهمیت و جایگاه نسخه های الکترونیکی گفت: برای اولین بار 100 درصد مطالبات فروردین ماه داروخانه ها، پزشکان، درمانگاه ها، دندانپزشکان و آزمایشگاه ها توسط سازمان اجتماعی قم پرداخت می شود. قرارداد امنیتی که نزدیک به 15 میلیارد تومان است.»

این دانشجو در ادامه گفت: سال گذشته تا بهمن ماه 1401 مراکز طرف قرارداد با بررسی مدارک ارائه شده بیش از 26 میلیارد تومان به مراکز دانشگاهی، نزدیک به 3 میلیارد تومان به مراکز دیالیز غیر دانشگاهی و حدود 9 میلیارد تومان پرداخت کردند. میلیارد تومان به مراکز غیر دانشگاهی امروز.

مدیر مراقبت های استان قم در ادامه تصریح کرد: بیش از 98 درصد از مراکز طرف قرارداد پزشکی و پاراکلینیکی به صورت الکترونیکی نسخه تولید می کنند و از سال گذشته پردازش الکترونیکی پرونده بستری بیمه شدگان به صورت الکترونیکی آغاز شده است که امیدواریم در این در آینده نزدیک به شرایط مطلوب دست خواهیم یافت که در صورت تامین منابع، پرداخت های به موقع بسیار دقیق و سریع خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا