ارائه خدمات غیرحضوری به ۳ هزار دانشجوی خارجی/ ۳ بخش اصلی سامانه «مدبر» کدامند؟
داود بهراپور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در مشهد، از راه اندازی سامانه مدبر (مدیریت بین المللی دانشجویی رضوی) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد خبر داد و اظهار داشت: واحد مشهد پذیرای بیش از 3 هزار نفر است. دانشجویان غیرایرانی، عمدتاً از عراق و افغانستان.
وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان خارجی و با هدف افزایش رضایتمندی، شفافیت و سهولت در فرآیندهای پیگیری، سامانه «مدبر» به همت اداره کل امور بین الملل و غیرحضوری راه اندازی شد. دانشجویان ایرانی امور دانشگاه آزاد مشهد اسلامی جهت ارائه خدمات یکپارچه دانشجویی توسط اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات این واحد دانشگاهی راه اندازی شد.
3 بخش اصلی سیستم ذهن چیست؟
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد مشهد افزود: سامانه مدبر از سه بخش اصلی میز خدمت دانشجویی، میز کارشناس و مدیریت مرکزی تشکیل شده است. رفت و برگشت و غیره پذیرفته شد و اقدام لازم انجام شد. یکپارچه و وجود ندارد.
بهراپور تصریح کرد: سامانه مدبر دارای بخش جداگانه ای برای بررسی، تایید یا رد درخواست های دانشجویان توسط کارشناسان اداره کل امور دانشجویان بین المللی و غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد است که می تواند برای پاسخگویی سریع به دانشجویان موثر باشد.
امکان استخراج گزارشات مختلف
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد امکان استخراج گزارش های مختلف را برای سازمان مرکزی دانشگاه، وزارت امور خارجه و … برشمرد. از دیگر ویژگی های سامانه دوبار گفت: اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات شعبه مشهد در سال 1401 این سامانه های مختلف واحدهای دانشگاهی اعم از خوابگاهی و سلف سرویس با به روز رسانی و تکمیل سامانه عفاف و حجاب، اطلاع رسانی به کتابخانه و ثبت حضور و غیاب صورت گرفت. و کارمند غیبت
بهراپور افزود: اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در حوزه شبکه و سخت افزار، ارتقاء سخت افزاری 140 رایانه، به روز رسانی سیستم عامل 190 رایانه، تعمیر و سرویس 20 دستگاه چاپگر، اسکنر را انجام داد. و نظارت بر شفافیت و اطلاع اساتید و کارکنان فعال می باشد و به روز رسانی سیستم وام کارکنان را برای پذیرش انواع وام تایید و تکمیل کرده است.
انتهای پیام/4121/4062