۱۵ پروژه هفته دولت در لرستان به بهره‌برداری خواهد رسید

دکترنامه/لرستان معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 15 پروژه هفتگی دولتی در استان به بهره برداری می رسد.

دکتر علی فرهادی در حاشیه سفر وزیر بهداشت به لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حداقل 40 پروژه بهداشتی و درمانی تا پایان امسال در استان به بهره برداری می رسد.

وی از افتتاح و راه اندازی 15 پروژه استانی در هفته دولت خبر داد و افزود: این پروژه ها در حوزه های مراقبتی، بهداشتی و تجهیزاتی از جمله دستگاه سی تی انجو و آنژیوگرافی دوم بیمارستان شهید مدنی خرم آباد و سی تی اسکن است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: این پروژه ها به مساحت 70 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 81 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

فرهادی در خصوص آخرین وضعیت سه بیمارستان مهم لرستان گفت: پروژه 515 تختخوابی در خرم آباد، پروژه 250 تختخوابی در کوهدشت و پروژه 250 تختخوابی در شهرستان دورود در حال ساخت هستیم.

وی بیان کرد: این سه طرح در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شد و شامل پروژه های اولویت دار دولت است و از سوی دیگر پروژه 515 تختخوابی خرم آباد از محل وام های بانکی در قالب ماده 56 تزریق می شود و علاوه بر آن از ماده 37 و تخصیص وزرا، سه طرح مورد حمایت وزارت بهداشت برای تسریع در ساخت آن است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: هفته گذشته حدود 40 میلیارد ماده 37 به این پروژه ها تزریق شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا